מה אנחנו מציעים

דלתות כניסה לבניין משותף

בעבר הלא רחוק, דלתות כניסה אוטומטיות וחשמליות היו נחלתן העיקרית של מקומות גדולים כגון מרכזי קניות, קניונים, מלונות יוקרתיים, בנייני משרדים גדולים ועוד. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והנגישות שלה לכל מקום, יחד עם ההבנה שדלתות אוטומטיות מהוות פתרון נוח ובעל חזות מרשימה גם למקומות קטנים יותר, בנייני מגורים משותפים הצטרפו גם הם לחגיגה.

כיום אין זה מפתיע, או יוצא דופן, לחזות בבניין מגורים ממוצע בעל דלת חשמלית מהודרת, להיפך, גם בנייני דירות משותפים השכילו להבין את הערך הרב הגלום בהתקנת דלתות כאלו בפתחם. אפשר אפילו לומר שדלתות אוטומטיות הפכו במרוצת השנים ליעד מועדף גם בבנייני מגורים ובבתים פרטיים.

הסיבה לשינוי ולהעדפת דלתות חשמליות בבניינים משותפים היא ברורה מאליה. הנוחות המפתה, המראה החדשני והמזמין, האסתטיקה והשמירה על פנים הבניין נקי וללא מבקרים לא רצויים, אלה ועוד סיבות רבות אחרות הביאו את השינוי המבורך. בסופו של דבר העובדות מדברות בעד עצמן.

דלתות אוטומטיות, בעלות חיישני תנועה, קודן בכניסה ואינטרקום חדשניים מספקים תחושת ביטחון ושלווה לדיירים החפצים בכך, מספקות נוחות, כניסה ויציאה חלקים למשפחות עם ילדים ועגלות, ובכלל, מספקות תחושה של רמה אחרת של מגורים, של יוקרה ושל איכות. הכל מתחיל ונגמר בדלת הכניסה לבניין. עם התאמה אישית לצרכים של כל דייר ודייר, הדיירים לא יכולים להיות מרוצים יותר.

אצלנו בחברת "פאר אנפון" אנחנו מספקים דלתות אוטומטיות לבנייני מגורים, בניינים משותפים ופרטיים ועוד מקומות רבים ומגוונים מכל הסוגים. הדלתות שלנו מספקות נוחות רצויה, קלות לתפעול, מספקות נגישות לכל דייר ומשנות את חזות הבניין למראה שללא ספק ישאיר את הדיירים מרוצים מהבחירה שלהם.

"פאר אנפון" הינה חברה עם ותק של למעלה מ-50 שנה בתחום ייצור הדלתות האוטומטיות, ונחשבת למובילה בארץ עם מגוון לקוחות מוכרים ונחשבים בתחומם. אצלנו ניתן לקבל גם ייעוץ והתקנה בנושא דלתות חשמליות לבנייני מגורים, למשרדים, למקומות בילוי ולכל מקום המעוניין במראה חדשני ויוקרתי ובנוחות מקסימלית, ובעיקר בתחושת שביעות רצון על החלטה נכונה.

אתם מוזמנים להצטרף למאגר הלקוחות המרוצים שלנו וליצור איתנו קשר.

חברת פאר אנפון נותנת יעוץ והתקנה לבנייני משרדים, חברות ובתים משותפים המעוניינים בפתרון מעולה ונוח של דלתות כניסה לבניין מהדור החדש – דלתות חשמליות ואוטומטיות מעוצבות ובצבע לפי בחירתכם.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל רגע:

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת חשמלית לבניין

בעת ביקור בבניין חדש או בשכונת בניינים חדשה, לרוב אנו נעבור דרך דלת חשמלית לבניין. אין תחליף ליוקרה וליופי שדלת זו מעניקה לרושם הראשוני של

קרא עוד »
דלתות לבניין

כל בניין חייב להתהדר ולבחור דלתות לבניין בקפידה, דלתות אלו הן הפנים של הבניין והאלמנט העיצובי הראשון והחשוב ביותר כך שבחירה נבונה תשרת אתכם לשנים

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!