מה אנחנו מציעים

איך בוחרים דלתות אוטומטיות?

דלתות אוטומטיות הפכו לסטנדרט מקובל, ורוב הבניינים החדשים נבנים כיום עם דלתות חשמליות כלשהן. ישנו מגוון של דלתות אוטומטיות, וסוג הדלת חייב להיות מתוכנן מראש, כך שאם אתם עורכים שיפוצים בבניין ומעוניינים להתקין דלת חשמלית, כדאי להחליט על כך מראש ולהכניס את הנתונים הנדרשים כבר בשלב התכנון. מומחי חברת פאר אנפון עושים לכם סדר בנושא הדלתות החשמליות.

התאמת הדלת לבניין

ישנם 4 סוגי דלתות מרכזיים: דלתות אוטומטיות מסתובבות, דלתות הזזה, דלתות כנף ודלתות בהלה. תכנון הדלת מחייב התחשבות בקונסטרוקציה, בסוג התקרה וגובהה, בגישה למנגנון ההפעלה, ועוד. כאמור, בשל התחשבות בנתונים השונים יש צורך להחליט על סוג הדלתות כבר בשלב התכנון, אחרת האפשרות מצומצמת לכדי הדלת שמתאימה לנתונים בשטח, ולא תמיד זו הדלת שמתאימה לדיירים וצרכיהם, וכמובן לעיצוב הבניין מבחינה ויזואלית.

תהליך בחירת הדלת

כביכול, בחירת דלת אוטומטית לבניין אינה משימה מסובכת, מעבר להתחשבות בנתונים, כפי שכבר הסברנו. מאידך, לכל סוג דלת יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר. לפיכך, שלבי בחירת דלתות אוטומטיות לבניין שלכם צריכים להיות כדלהלן:

  • דבר ראשון יש לבחור חברה אמינה ומקצועית לאספקת הדלתות, כדי לא להתאכזב בסופו של דבר מהתוצאה, מאיכות הדלת ומאיכות השירות המתמשך של החברה.
  • בדיקה של סוגי הדלתות הקיימות בחברה והיכרות עם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסוגים.
  • לקבל החלטה, לבצע רכישה ולתת למומחי ההתקנה של החברה לתהקין את הדלתות החדשות בבניין.

ייעוץ אישי לבחירת דלתות אוטומטיות

הידע של רוב האנשים אודות דלתות אוטומטיות מצומצם ביותר. לאחר חקירה ובדיקת עולם הדלתות האוטומטיות הידע יכול להיות מורחב יותר, אך עדיין חלקי. מומלץ לפנות לאותה חברה אמינה ומקצועית שבחרתם לעבוד איתה לצורך קבלת ייעוץ לפני בחירת הדלתות האוטומטיות עבור הבניין שלכם, ואולי אף להזמין אותו לפגישה עם כל הדיירים או עם האדירכל שאחראי על השיפוץ. יועץ מומחה מטעם החברה יכול להסביר לכם מדוע דלת אוטומטית מסוג מסוים עדיפה על פני דלת אוטומטית מסוג אחר, איזה מנגנוני פתיחה וסגירה אפשריים לשימוש ובאיזה מהם עדיף להשתמש בבניין שלכם, בהתאם לתנאים הקיימים, מהם שלבי ההתקנה ומה תהיה עלות ההתקנה ועלות התחזוקה השוטפת, ועוד.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

כיצד לבחור דלתות אינטרקום?

עסקים רבים נדרשים בימינו למערך פיקוח ובקרה על הנכנסים לתחומיהם. לשם כך קיימות דלתות אינטרקום המתאימות לבתי עסק, מבני ציבור, מפעלים ובנייני משרדים, וכן לבנייני מגורים ובתים

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!