Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אנחנו מציעים

החלפת דלת כניסה לבנין מחיר משתלם

החלפת דלת כניסה לבנין היא פופולרית בשנים האחרונות. דלת הכניסה היא זאת שנותנת את הרושם הראשוני למי שמתקרב אליה; כך שעוד לפני שנכנסים, יש כבר קבלת פנים מסוגננת ומזמינה.

ישנם כמובן סוגים שונים של רעיונות עיצוב שנעים מסוג הדלת – האם זו דלת זכוכית, דלת דקורטיבית וכד' –
דרך החומרים ממנה רוצים שהדלת תורכב, כמו אלומיניום, עץ, מתכת ועוד, ואז להחליט האם זו דלת ציר, הזזה או אוטומטית.

הכניסה חשובה גם למטרות אבטחת הבנין וגם ל"משיכה" שלו. כשדלת מעוצבת בסגנון שמשתלב בצורה הרמונית למבנה כולו, כשדלת נאה לעין ונותנת רושם טוב למגיעים לפתחה, זה גם מעלה את ערך המבנה.

אפשר להחליף דלתות כניסה פשוטות בדלתות מעץ דקורטיבי או מפלדה. אך, בין החומרים הפופולריים ביותר היום אפשר למצוא דלתות כניסה מאלומיניום – שמאפשרות עיצוב חדשני, מודרני ופונקציונלי – וגם מעניקות תחושת שקט מבחינת אמינות ועמידות החומר.

זה חשוב במיוחד בתקופה הזאת שכבר ברור שחומרים צריכים לעמוד בפני שינויי האקלים הקיצוניים המתרחשים לעיתים קרובות יותר ויותר.

אלומיניום הינו מתכת קלה ורכה אך חזקה, מה שמאפשר לו גמישות רבה יותר בשינויי טמפרטורות ואם רוצים לתת רושם של עץ, ניתן לצבוע את האלומיניום בצורה שתיתן תחושה של עבודת עץ.

אם מנסים לבדוק מה המחיר האופטימלי עבור החלפת דלת כניסה לבנין, הרי שישנם מספר שיקולים שמומלץ לקחת בחשבון כאשר בודקים יתרונות מול עלות.

אם מדובר בדלת מעץ ברור שהיתרונות הם עיצוב מכובד במיוחד וכד', אך העלות יקרה יחסית. כך שבסך הכל הכללי המחיר יהיה גבוה מאוד.

אם מעוניינים בדלת ממתכת כבדה כמו פלדה או נחושת, יש לקחת בחשבון שהרושם שעלול להיווצר הוא שהדלת מאסיבית יותר.

דלתות מאלומיניום הן מצד אחד זולות וחסכוניות, ומצד שני הן יכולות להיות מרשימות במיוחד.

לדוגמה כאשר הברק העמום של החומר נחשף לאור, זה נותן תחושה של הידור. בגלל קלילות החומר ניתן להציע דלתות מסוגים שונים כמו דלת הזזה, דלת אוטומטית ועוד ובכל מידה.

בימים בהם נושא הנגישות לנכים הוא בכותרות, דלתות אוטומטיות מאפשרות פתרון ראוי ומכובד;
בימים בהם מנסים לשמור על היגיינה בכל צורה אפשרית, דלת שנפתחת בלי צורך במגע מתקבלת בברכה.

בקצרה – שווה להשקיע בדלת כניסה!

חברת פאר אנפון נותנת יעוץ והתקנה לבנייני משרדים, חברות ובתים משותפים המעוניינים בפתרון מעולה ונוח של דלתות כניסה לבניין מהדור החדש – דלתות חשמליות ואוטומטיות מעוצבות ובצבע לפי בחירתכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

תיקון דלתות כניסה לבניין

תיקון דלתות כניסה לבניין במקצועיות, במהירות ובמחיר משתלם של אנשי המקצוע מבית פאר אנפון. רבות הן הסיבות שבגללן יכולות דלתות הכניסה לבניין שלכם לדרוש טיפול איכותי

קרא עוד »
מערכות אינטרקום בתל אביב

האינטרקום מהווה את ליבת התקשורת בין דיירי הבניין ומאפשר גם לזהות אדם אשר מבקש להיכנס אל כותלי הבניין באמצעות לחיצת כפתור. האינטרקום משלב גם אלמנט

קרא עוד »
תיקון דלת כניסה לבניין

תיקון דלת כניסה לבניין דלתות כניסה לבניין משפיעות מבחינה עיצובית ומבחינה פסיכולוגית. לדלת הכניסה לבניין חשיבות רבה בניראות הלובי כולו והיא מייצגת את חזית הבניין

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!