Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אנחנו מציעים

תיבות דואר לבתים משותפים

לשטחים הציבוריים של המבנה ישנה השפעה משמעותית על התדמית של הגרים בו. הדבר בא לידי ביטוי ברחבת הכניסה, בגינה של הבית וכמובן שגם בתיבות הדואר של הבית המשותף שמקדמות את פניהם של דיירי המבנה והאורחים שלהם.

כאשר מתגוררים בבית משותף, ישנן פשרות רבות שצריך לעשות באופן יומיומי. כמובן שמגורים בבית משותף מהווים גם יתרון משמעותי על פני מגורים בבית פרטי מבחינות רבות, אבל לא תמיד קל לקבל את הסכמתם של כל הדיירים בנושאים שונים ומגוונים. בין הנושאים האלו, מדי פעם צצים ועולים נושאים שונים שקשורים לחזות המבנה ולעיצוב שלו. למרות שבאופן עקרוני כל אחד יכול לעצב את הדירה הפרטית שלו כראות עיניו.

במידה ואתם מתגוררים בבית משותף ומעוניינים לשדרג את החזות שלו בצורה משמעותית אך על ידי השקעה כספית צנועה יחסית, אנחנו מזמינים אתכם לחשוב על האפשרות של החלפת תיבות הדואר לתיבות מודרניות ביותר.לרוע המזל, מאחר ולרוב מייחסים לתיבות הדואר בבתים המשותפים תפקיד פרקטי גרידא, ישנם בניינים רבים מספור ברחבי הארץ שאת תיבות הדואר שלהם לא החליפו במשך עשרות השנים האחרונות. מן הסתם מדובר על תיבות מיושנות, ארכאיות ולעתים קרובות גם לא תקינות שלא הולמות בשום אופן את הבית הישראלי המודרני.

וזה בדיוק הזמן להחליף את תיבות הדואר בבית המשותף.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מערכות המתוכננות לפעול כיחידה אחת
דלתות אוטומטיות לבניין

פונקציונליות ואסתטיות, דלתות אוטומטיות לבניין הן מוצר נפוץ ומבוקש מאוד. כיום אפשר למצוא אותן מותקנות בכניסה לרוב המוסדות, המסעדות, האולמות, בבנייני יוקרה ואפילו בבניינים ישנים

קרא עוד »
סוגי תיבות דואר בישראל

תיבות דואר או תיבות מכתבים הינן תיבות הניצבות בפתחי בתים, ומיועדות לקבלתו של דואר נכנס עבור דיירי הבית. תיבות אלו קיימות בישראל במגוון סוגים לבתי מגורים,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!