מה אנחנו מציעים

דלתות אוטומטיות לבניין

פונקציונליות ואסתטיות, דלתות אוטומטיות לבניין הן מוצר נפוץ ומבוקש מאוד. כיום אפשר למצוא אותן מותקנות בכניסה לרוב המוסדות, המסעדות, האולמות, בבנייני יוקרה ואפילו בבניינים ישנים שהחליטו להתחדש ולהתקין דלתות חשמליות בכניסה.

הדלתות משדרות יוקרה וחדשנות וניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים וסוגים, כגון; דלתות כנף אחת (או שתיים), קרוסלה, זכוכית ועוד. כמו כן, הן נוחות מאוד לשימוש בחיי היומיום, למשל כאשר צריכים להיכנס עם קניות או עגלת תינוק ונגישות לבעלי צרכים מיוחדים.

במקרים רבים בימינו, הסטריליות חשובה מאוד לאנשים רבים ולכן דלת אוטומטית לבניין, הנשארת נקייה וסטרילית, היא הפתרון המושלם עבורם.

לכל הדלתות ניתן להתקין קודן, הן מגיעות עם סוללת חירום ומנגנון ידני לפתיחת הדלת במקרה הצורך (הפסקות חשמל, שבתות וחגים וכדו').

הדלתות מגיעות בשלל עיצובים וגימורים בהתאמה אישית.

חברת פאר אנפון נותנת יעוץ והתקנה לבנייני משרדים, חברות ובתים משותפים המעוניינים בפתרון מעולה ונח של דלתות כניסה לבניין מהדור החדש – דלתות חשמליות ואוטומטיות מעוצבות ובצבע לפי בחירתכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ והצעה משתלמת במיוחד עבורכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות כניסה מאלומיניום

בשנים האחרונות דלתות כניסה מאלומיניום הפכו לפריט אהוב על מעצבים, הן בתחום בנייני המגורים המשותפים והן בתחום של מבני משרדים ומסחר. מומחי חברת פאר אנפון, המובילה בארץ

קרא עוד »
דלתות חשמליות
דלתות חשמליות

דלתות חשמליות, שבעבר היו מותקנות בעיקר בבנייני משרדים או מלונות יוקרה, הפכו לדלתות המועדפות כיום על בתים משותפים, חנויות ורבי קומות שונים. מה הופך דלתות

קרא עוד »
דלת חשמלית לבניין

בעת ביקור בבניין חדש או בשכונת בניינים חדשה, לרוב אנו נעבור דרך דלת חשמלית לבניין. אין תחליף ליוקרה וליופי שדלת זו מעניקה לרושם הראשוני של

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!