מה אנחנו מציעים

דלת חשמלית לבית

אלה הסיבות שגם אתם זקוקים לדלת חשמלית בבית שלכם.

גם בעוד מאה שנה אנשים יעברו דרך דלתות כניסה חשמליות וידעו שהם נכנסו למקום שמכבד את עצמו. פעם דלתות שכאלה היו מוצבות רק במקומות בודדים, ואנשים תמיד נשאו את עיניהם לעבר המקומות הללו בידיעה שהדלת החשמלית שנמצאת בכניסה מעידה על יוקרה, חדשנות וכבוד. כיום, אפילו שדלתות חשמליות כבר נפוצות בכל רחבי תבל, הן עדיין מעידות על אותם דברים שעליהם העידו פעם. יוקרה, חדשנות, התקדמות טכנולוגית, כל אלה קופצים מיד לראש שעה שעוברים דרך הדלתות הנפתחות של דלת אוטומטית, ואפילו אם רק מבחינים בה מרחוק. מקומות כמו קניונים, בתי מלון, חנויות, משרדים ועוד רבים ואחרים מכל התחומים כבר מרגישים מחויבים להציב דלת חשמלית אצלם, ולא הם יישארו מאחור, בעבר.

אבל דלתות חשמליות הן לא נחלתם הבלעדית של מקומות עסקיים וציבוריים. יותר ויותר בתים פרטיים משיגים לעצמם נתח מהחדשנות והמראה של דלתות אוטומטיות וחשמליות. אין סיבה שבתים פרטיים לא יקבלו קצת מהנוחות, היעילות והחדשנות של דלתות כאלה, ואכן כשהתמונה מתבהרת אפשר לראות היום בהרבה בתים פרטיים דלתות מעוצבות, ואפילו יותר מדלת אחת לבית. כעת ברור שעדיף להציב בכניסה לבית שלכם את הדלתות החשמליות של חברת פאר אנפון.

פאר אנפון היא החברה המובילה כבר שנים רבות את תחום הייצור וההתקנה של דלתות אוטומטיות, חשמליות, דלתות הזזה, מערכות אינטרקום ותיבות דואר בכל רחבי הארץ. רמת הייצור שלנו עומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר והכל בכדי לספק את הסחורה האיכותית ביותר לקהל לקוחותינו. אצלנו החדשנות, האיכות, הטכנולוגיה המתקדמת והשרות באים יד ביד ותעיד על כך רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

אפשר למצוא את הדלתות החשמליות שלנו בבנקים, במשרדים, בבתי חולים, במוסדות ציבור ועוד, ויש לכם את כל הסיבות הטובות להביא גם לביתכם הפרטי את אחת מהדלתות שלנו במחירים ההוגנים והמשתלמים שאנחנו מציעים. אתם מוזמנים להעניק לביתכם את המראה היוקרתי שיישאר אתכם לאורך שנים רבות וטובות, ואין לנו ספק שתהיו מרוצים מהתוצאה. צרו איתנו קשר ואנחנו בפאר אנפון נשמח לעזור לכם.

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל שאלה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת הזזה חשמלית

כיום, ברבים ממקומות העבודה, הקניונים והבניינים הפרטיים ניתן למצוא דלת הזזה חשמלית המקדמת את פני העובדים, הדיירים והמבקרים במקום. דמיינו לעצמכם רגע את לובי הבניין

קרא עוד »
שיפור הנגישות למבנים
שיפור הנגישות למבנים

דלתות אוטומטיות מצויים בבניינים מודרניים רבים, ומציעות יתרונות רבים במונחים של נגישות, נוחות ואבטחה. דלתות אלו משתמשות בחיישנים כדי לזהות נוכחות של אנשים ונפתחות ונסגרות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!