מה אנחנו מציעים

תיבות דואר לבית פרטי

גם אתם רוצים שהכניסה לבית הפרטי שלכם תהיה מושלמת עד הפרטים הקטנים ביותר?

מהרו להזמין את אחת מתיבות הדואר המעוצבות להפליא מבית פאר אנפון!

נהוג לחשוב שהדברים המשמעותיים והחשובים ביותר עבור הכניסה לבניין הם עיצוב הכניסה, סוג הדלת, אם רגילה או אוטומטית, מערכת האינטרקום וכד'. השחקן המפתיע והחשוב לא פחות במשחק הוא לא אחר מאשר תיבות הדואר שבצד הדלת. כיום, להבדיל מבשנים קודמות, תיבות הדואר הן הרבה יותר מאשר מקום שבודקים אותו פעם בשבוע כדי לראות האם הגיעו מכתבים. כיום תיבות הדואר מזמינות לא פחות מדלת הכניסה את כל הנכנסים לבית, לבניין או למשרד, והעיצוב שלהן משפיע לא פחות על הרושם הראשוני עבור המבקרים. תחשבו לעצמכם כמה פעמים הגעתם למקום בעל תיבות דואר מרשימות ובעלות מראה יוקרתי ומיד קפצה לכם לראש המחשבה שהמקום הזה בהחלט שווה את הביקור שלכם, או שגם בבית שלכם הייתם רוצים משהו כזה. תחשבו לעצמכם מה מרגישים אלה שכבר נהנים מתיבות דואר שכאלה, ומהאיכות והחדשנות שבאות עם תיבות דואר מבית פאר אנפון.

למה דווקא פאר אנפון, אתם שואלים? לא צריך לחשוב הרבה. פאר אנפון היא החברה המובילה, הגדולה והמתקדמת ביותר בארץ בייצור והתקנה של תיבות דואר איכותיות ובעלות עיצוב חדשני שלא תמצאו במקומות אחרים. אנחנו עומדים מאחורי ניסיון של מעל חמישים שנה בתחום ומשקיעים את כל הלב בייצור תיבות הדואר שלנו, במקצועיות, בהשקעה ובהקפדה על רמה גבוהה של איכות. ההתמחות שלנו נמצאת בכל מה שקשור לדלתות כניסה לבניין, דלתות אוטומטיות, מערכות אינטרקום ותיבות דואר, ובין לקוחותנו המרוצים אפשר למצוא את כל החברות והמקומות הגדולים ביותר בתחומם – בנקים, מגדלי משרדים, מוסדות ממשלתיים, וכמובן, גם בנייני מגורים ובתים פרטיים ועוד.

אם בבית הפרטי שלכם כבר נמצאת כניסה מרשימה, הוסיפו לה את הדובדבן שבקצפת – תיבת דואר לטעמכם, בעיצוב אישי, לפי דרישה ובעלת מראה יוקרתי, במחיר משתלם ואיכות כזאת שבכל יום מחדש תרצו לבדוק את הדואר שלכם.

צרו איתנו קשר וצוות המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם בבחירת תיבת הדואר הנכונה עבורכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!