מה אנחנו מציעים

סוגי דלתות הזזה חשמליות

דלתות הזזה חשמליות ישרות

ניתן לבחור בדלתות חשמליות ישרות, כלומר שפתח הכניסה הוא ישר הדלתות נפתחות לצדדים והמבנה כולו משתלב עם הכניסה לבניין. כאן ניתן לבחור בדלת חד כנפיות, כלומר שישנה פתיחה של דלת אחת בלבד והשנייה תהיה קבועה. דו כנפיות- פתיחה של שתי דלתות לצדדים, כמובן שכאן יכולה להתקבל פתיחה גדולה יותר בהתאם לגודל הדלתות עצמן. ניתן ליצור את הדלת כחלק מוויטרינה גדולה כך שהדלת משתלבת עם המראה הכללי של הכניסה וניתן לבחור בדלת בלבד. אפשרות אחרת היא לבחור בדלתות הזזה חשמליות טלסקופיות, שכאן מדובר בעצם בדלת המחולקת למספר 'כנפיים' שעם הפתיחה הן נאספות אחת אל השנייה לצדדים ויוצרות פתח רחב יחסית. כאן ישנו אלמנט של חיסכון במקום וניתן להתאים את הפתח לפתח הקיים בבניין.

דלתות הזזה חשמליות עגולות

אם אתם מעוניינים דווקא בדלת הזזה עגולה תוכלו לבחור בין מספר סוגים או עיצובים. ניתן לבחור בדלת בצורת חצי עיגול, דלת זה בולטת אל מחוץ לקו הכניסה לבניין ונותנת מראה מיוחד. אופציה נוספת היא דלת בצורת מיתר, הדלת עצמה היא חצי עגול או רבע עיגול ובדרך כלל מותקנת בפינת הכניסה לבניין. כמו כן ניתן לבחור בדלת עגולה לגמרי הנפתחת על ידי שתי דלתות, בדלת הזזה חשמלית זו הפתח המתקבל הוא גדול יחסית והדלת יכולה להיות בולטת את מחוץ לכניסה לבניין או שקועה בכניסה לבניין, לפי בחירתכם.

אבטחה של דלתות הזזה חשמליות

נושא לא פחות חשוב בבחירת דלת הזזה חשמלית הוא יכולת השליטה על מי נכנס לבניין. גם כשמדובר בבנייני משרדים או בחנויות או כשמדובר בבניין פרטי יש חשיבות גדולה מאוד למי ומה נכנס לבניין. כיום ניתן באמצעים יחסית פשוטים לשלוט על הכניסה על הפתיחה והסגירה של הדלת. אפשרות אחת היא להתקין בסמוך לחיישן הפתיחה מצלמה במעגל סגור וכפתור פתיחה ממקום השליטה על המצלמה. אפשרות נוספת הנפוצה בעיקר במשרדים היא להתקין כפתור לחיצה או מערכת טלפון ואינטרקום פנימי של המשרד המאפשרים פתיחה וסגירה של הדלת בלי צורך בידית פתיחה. פתרון זה מגביל במקצת את התפעול של דלתות הזזה חשמליות אך כרגע הוא הפתרון היעיל היותר לאבטחת הדלת.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת חשמלית לבניין

דלתות הזזה חשמליות לבתים משותפים, למה זה טוב? היגיע הזמן להחליף דלת כניסה לבניין, הדלת הישנה כבר סיימה את תפקידה ואתם צריכים עכשיו להתקין דלת

קרא עוד »
תיבות דואר לבניינים

תיבות דואר לבתים משותפים לשטחים הציבוריים של המבנה ישנה השפעה משמעותית על התדמית של הגרים בו. הדבר בא לידי ביטוי ברחבת הכניסה, בגינה של הבית

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!