מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום – הטכנולוגיה בשירות האנושות

ההתפתחות הטכנולוגית המודרנית מאפשרת לנו להינות היום גם משירותים שעד לא מזמן היו מותרות, ולפני זה היו בגדר מדע בדיוני של ממש. מערכות אינטרקום לדוגמא, הייתה עד לפני עשר שנים מערכת מסורבלת ופשוטה למדי, בעוד היום היא מלאכת מחשבת טכנולוגית מחד, אך ברת השגה לכל אחד מאידך. על ההתפתחות הטכנולוגית העכשווית של מערכות האינטרקום במאמר שלפניכם.

עניין של ביקוש והיצע

ביקוש והיצע הולכים תמיד יד ביד, ולכל צורך אנושי שעולה יימצא המענה בסופו של דבר. מערכות האינטרקום הראשונות שירתו בעיקר עשירים וכמה בתי מסחר שהיו זקוקים לאבטחה מוגברת מסיבות כאלה ואחרות. העולם אז היה תמים יותר, יש שיגידו טוב יותר, ולרוב האנשים לא היה צורך באמצעי אבטחה כמו אינטרקום. למעשה, עד לפני כ- 50 שנה אנשים רבים כלל לא היו נועלים את הדלתות.

כבר לא סמל סטטוס

כאמור, מערכת אינטרקום היוותה בעבר סמל סטטוס, כמו מכונית יוקרה או בריכה בחצר. כמו בכל מקרה של מוצרים לעשירים, לאט לאט יצאו לשוק מערכות אינטרקום שעלותן הייתה נמוכה יותר, כשבד בבד גדל הצורך באמצעי אבטחה. בשלב זה הותקנו מערכות אינטרקום במגדלי יוקרה ובעסקים רבים יותר, והתהליך נמשך, בשני הכיוונים במקביל. היום מערכת אינטרקום כבר אינה סמל סטטוס, אלא כורח המציאות כדי להגן על הבית מפני פריצות, גניבות, ונדליזם לשמו או סתם "אורחים" לא קרואים.

הטכנולוגיה בשירות האנושות

כאמור, הטכנולוגיה משרתת את צרכי האדם, והיא מתפתחת בעקבות הדרישות הגדלות שלנו. מערכות האינטרקום של היום הן מערכות משוכללות פי כמה מהמערכות הראשונות, כמובן, ויש בהן מגוון אפשרויות: עם או בלי קודן, עם או בלי מצלמה, תאורת לילה, חיבור טלפוני, ועוד. כמו תמיד, אב הטיפוס של הפיתוח החדש הוא יקר, אבל לא לאט מוצאים לו חלופות זולות יותר והוא הופך לסטנדרט. היום אין שום סיבה להתפשר על מערכת אינטרקום שאינה עונה על צרכי הדיירים או בעלי הבית במלואם, ומגוון המערכות מאפשר להתאים את המערכת לבניין בצורה אופטימלית. כל עוד תקפידו לרכוש את מערכת האינטרקום מחברה אמינה ומקצועית ועל התקנה אופטימלית, אין סיבה שגם אתם לא תוכלו ליהנות מהגנה מקסימלית לבית שלכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת אוטומטית דו כנף

דלת הזזה אוטומטית דו כנפית היא דלת בעלת שתי כנפיים אשר נפתחות באותו הזמן לשני הצדדים. לכל כנף מוצמד ציר שקובע את כיוון הפתיחה. דלת

קרא עוד »
דלת הזזה חשמלית זכוכית

בקניונים, במשרדים, בבניינים ובמגוון מקומות נוספים, דלת הזזה חשמלית זכוכית היא הבחירה הראשונה וזה לא מפתיע כלל. דלתות אוטומטיות מזכוכית משדרות יוקרה ואסתטיקה, נשמרות נקיות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!