מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום למשרדים

מערכות אינטרקום הפכו לסטנדרט בכל הקשור לבנייני מגורים חדשים או משופצים, אך מה עם בנייני המשרדים? כשם שאינכם מכניסים לביתכם כל אחד, גם המשרד אינו צריך להיות פתוח לרווחה לכל עובר אורח, ומומלץ שהכניסה תהיה מנוטרת בצורה כזו או אחרת. בחלק מהבניינים פתרו את הבעיה על ידי הצבת שומר או עמדת מודיעין בכניסה, אך גם הם לא תמיד מספיקים כדי לוודא מי נכנס למשרד שלכם. מערכות אינטרקום למשרדים הם הדבר החם הבא, ויותר ויורת משרדים מתקינים מערכות אינטרקום בכניסה לבניין או בכניסה למשרד.

העלאת רמת האבטחה

התקנת מערכות אינטרקום למשרדים מאפשרת לכם, כאמור, לנטר את הנכנסים למשרד, עוד לפני האינטראקציה הפיזית איתם. בעבר לא היה בכך צורך, אך היום, עם הירידה בתחושת הביטחון של כל אזרח בכל מקום, כל פרט קטן שמגדיל את רמת הביטחון שלכם ושל עובדיכם הוא חיוני. מערכת אינטרקום אינה פרט קטן, והיא יכולה להוות מחסום מצוין בפני אורחים בלתי קרואים מכל סוג.

מערכת אינטרקום משרדית

מערכת האינטרקום המשרדית כוללת שתי פונקציות עיקריות:

  • אינטרקום קולי, המאפשר לדבר עם האורח לפני כניסתו למשרד. במידה ומדובר במישהו שאינו מוזמן או שאינו מוכר, ניתן למנוע ממנו כניסה, ללא הרחקב פיזית שלו מהמקום במקרה הצורך.
  • מצלמה, המאפשרת לראות בדיוק מי מבקשת להיכנס, כדי להעלות את רמת השליטה במתרחש.

חלק ממערכות האינטקרום המשרדיות מצוידות רק במצלמה, וחלק רק באינטרקום קולי. המערכות המומלצות הם אלו הכוללות את שתי האפשרויות, לצורך נוחות ולצורך בטחון גדול יותר. במקרים בהם הנכנסים למשרד מוכרים לכם, ניתןלפתוח את הדלת גם ללא שיחה, ואילו במקרים בהם יש צורך בשיחה – ישנה אפשרות לכך.

עמידות המערכת

מערכות אינטרקום למשרד צריכות להיות גם חזקות ועמידות כמובן. המערכות אינן מסובכות להרכבה והתקנה, על אף שיש צורך לשכור איש מקצוע , כמובן, לצורך ההתקנה. העבודה אינה ארוכה ואינה משאירה נזקים או לכלוך במשרד, בהעיקר אם מדובר במערכת בעלת פאנל אחד עליו מורכבים המסך והלחצנים יחד, ואז נדרש חיווט מינימאלי. בכל מקרה, כדאי לוודא כי מערכת האינטרקום שאתם מתקינים עמידה בפני חדירת מים ונסיונות ונדאליזם, בעלת תאורה חיצונית למקשים, מצלמה איכותית ואיכות שמע גבוהה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מעברים מהירים

אבטחה חיונית לכל עסק, במיוחד לבניינים ציבוריים. יחד עם זאת, אין זה סביר שחברות יהיו מעוניינות שאנשים שאינם מורשים יוכלו להיכנס למרכזים המסחריים שלהן ללא

קרא עוד »
דברים שכדאי לדעת על מערכות כניסה – כיצד זה עובד?
תיבות דואר

חברת פאר אנפון הינה החברה המובילה והגדולה בארץ בייצור יבוא והתקנה של תיבות מכתבים ותיבות דואר. פאר קיימת מעל ל60 שנה בייצור תיבות מכתבים והיתה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!