מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום: האמצעי הטוב ביותר לשמירה על הבית

התקנת מערכות אינטרקום בכניסה לבניינים משותפים היא סטנדרט חובה. מעבר לעלייה ברמת החיים ולתחושה היוקרתית שמערכת האינטרקום מעניקה, היא מהווה אמצעי בטיחות יעיל והכרחי לנוכח רמת הפשיעה הגוברת בישראל ובעולם. מומחי חברת פאר אנפון, החברה המובילה בישראל בייצור, שיווק והתקנת מערכות אינטרקום לבית, מסבירים על יתרונות מערכת האינטרקום ותועלותיה.

מערכות אינטרקום כאמצעי שליטה ובקרה

מערכת האינטרקום היא הכלי היעיל ביותר לשמירה על בטיחות הדיירים ומניעת כניסה של אורחים לא קרואים וגורמים לא רצויים לבניין, ואין בנמצא היום מערכת טובה יותר. מערכות אינטרקום משמשות היום בכל בניין: בנייני מגורים משותפים, בתים פרטיים, משרדים ועסקים רבים. השימוש במערכת אינטרקום מאפשר ליושבים בפנים לשלוט בצורה מלאה על הכניסה לבניין ולבקר את הנכנסים, ללא צורך במגע ישיר עימם.

מערכות אינטרקום עם מצלמה

סוג הפאנל או צורת ההתקנה אינם חשובים וניתן למצוא את המערכת שנוחה לכם ביותר, או להתאימה לתנאים בשטח, בהתייעצות עם מומחי אינטרקום, ובתנאי שהמערכת נרכשת בבית עסק אמין ומוכר בתחום וכי ההתקנה נעשית על ידי בעלי מקצוע. האמצעי החשוב להגברת האבטחה במערכת האינטרקום הוא המצלמה. כיום, מצוידות רוב מערכות האינטרקום במצלמות וההבדל הוא רק באיכות המצלמה ובמידת היעילות שלה. כדאי ומומלץ להתקין מערכת אינטרקום המצוידת במצלמה טובה כדי לאפשר זיהוי מדויק של הנכנסים לבניין בכל שעות היום והלילה.

ריבוי מצלמות

כאמור, התקנת מערכת אינטרקום ללא מצלמה היא נדירה ביותר בימינו, אך ניתן להתקין יותר ממצלמה אחת, ואולי אף להסתיר את חלקן, כדי להגדיל את תחושת הבטחון של הדיירים ולאפשר זיהוי מלא של הנכנסים, גם אם נכנסו לבניין במרמה תוך הסתרת המצלמות הגלויות. אם אתם יודעים על נקודות רגישות סביב הבניין תוכלו להתקין מצלמות גם שם, שישדרו את התמונות על פי בקשה או למוקד בטיחות.

התקנת מערכות אינטרקום

כפי שכבר ציינו, כדאי לוודא שהתקנת מערכות אינטרקום נעשית על ידי בעלי מקצוע מיומנים, על פניו מדובר בהתקנה פשוטה, אך אם אינה מתבצעת כיאות אתם צפויים לתקלות חוזרות ונשנות ולחוסר תפקוד של המערכת. מערכת אינטרקום שאינה עובדת כראוי היא בזבוז כסף וכמובן שאינה מבטיחה את בטחונם של הדיירים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!