מה אנחנו מציעים

למה בעצם אתם צריכים דלת כניסה מאלומיניום?

דלת הכניסה לבית חשובה במיוחד כיוון שהיא החיבור ביניכם, היושבים בבית, לבין החוץ. הדלת היא הרושם הראשון אותו סופגים הבאים לביתכם. קיימים סוגים רבים של דלתות, והמומחים של פאר אנפון נותנים לכם את כל המידע שאתם צריכים על האפשרות של דלת כניסה מאלומיניום.

מהי דלת כניסה מאלומיניום?

האלומיניום היא מתכת קלה שצפיפותה שליש מצפיפות פלדה. היא מתכת רכה יחסית ונוחה לעיבוד ועיצוב. הודות לתכונותיה אלה היא המתכת שנמצאת בשימוש רב ביותר אחרי הברזל. חומר זה הוא שחקן מרכזי גם בתעשיית הדלתות, כך שדלתות כניסה עשויות אלומיניום הן דבר נפוץ מאוד. בדרך כלל דלת אלומיניום תהיה מורכבת מאלומיניום ומחומרים נוספים המוסיפים למראה ועיצוב הדלת.

יתרונות

להתקנת דלת כניסה מאלומיניום יש יתרונות רבים. ראשית, האלומיניום הוא חומר קל ועמיד. דלת כניסה צריכה להיות חזקה, והשימוש באלומיניום מאפשר לה להיות חזקה, אך יחד עם זאת קלה. בזכות משקלה הנמוך של הדלת מופעל לחץ נמוך יחסית על צירי הדלת, וכך היא נשמרת במצב תקין לאורך שנים. בנוסף, בזכות המשקל הנמוך היא מאפשרת לדלת להישמר תקינה לאורך שנים עם תחזוקה מועטה בלבד.

אפשרויות עיצוב רבות

האלומיניום הוא חומר חזק מאוד, אך גם גמיש. הודות לגמישותו הרבה ניתן לעצבו במגוון רחב מאוד של דרכים. כך ניתן ליצור עיצובים שונים ומיוחדים לדלת הכניסה. ליצירת עיצובים מגוונים עוד יותר משתמשים בחומרים שונים שמוסיפים למראה הדלת. כך לדוגמה, ניתן להשתמש בזכוכית, וכך ליצור אווירה מוארת שתרחיב את ליבם של העוברים בדלת. בנוסף, האלומיניום הוא מתכת מבריקה, וככל מתכת הוא מבריק אל מול אור ומשווה מראה יוקרתי ומרשים. אם אתם לא מחובבי המראה הכסוף תוכלו לצבוע את האלומיניום בכל צבע שתבחרו.

איך נעשה זאת בפועל?

אחרי שעמדנו על היתרונות של דלת כניסה מאלומיניום, נבין איך לבחור אחת כזו בפועל. ראשית עליכם להגדיר מהו התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע בדלת. הדבר הבא שעליכם לעשות הוא סקר שוק, כך תקבלו מושג על המחירים והחברות השונות. בשלב הבא תבחרו חברה שתספק לכם את הדלת ותבצע את ההתקנה. החברה תציע לכם מגוון רחב של דלתות ואף תוכל לייצר עבורכם דלת בהתאמה אישית. כאשר אתם מתקשרים עם חברה מסוימת חשוב שתוודאו שהיא אמינה ומקצועית. דלת כניסה לבית היא עניין רציני ומורכב וטעויות בהתקנה או שימוש בחומרים לא איכותיים עלולים לגרום לנזקים ולעגמת נפש.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות כניסה לבניין מגורים

כיום אפשר למצוא דלתות כניסה לבניין מגורים מותקנות בכניסה לרוב הבניינים החדשים ואפילו בבניינים ישנים שהחליטו להתחדש ולהתקין דלתות חדשות ואף חשמליות בכניסה. כיום, יותר

קרא עוד »
תיקון דלתות חשמליות

דלתות כניסה חשמליות (גם: דלתות אוטומטיות) יוצרת כניסה מזמינה יותר, נוחה ונגישה יותר. דלת חשמלית יכולה להגיע במספר וריאוציות כגון: דלתות הרמטיות, דלתות קורסת דלתות

קרא עוד »
מערכות אינטרקום המתקדמות בשוק​

חברת פאר אנפון מתמחה בייצור והתקנת מערכות אינטרקום. מערכות אינטרקום של חברתינו הינן מהמתקדמות בשוק ומתאפיינות בעיצוב החדשני, הטכנולוגייה המתקדמת וידידותיות למשתמש. המערכות שלנו מותאמות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!