מה אנחנו מציעים

כל מה שצריך לדעת על מצלמות אבטחה לבית

פריצות לבית הן לא תופעה נדירה במחוזותינו. כל מי שחווה פריצה אל משכנו הפרטי יודע כי מדובר ברגעים לא נעימים ואף מפחידים. מעבר לאובדן הכלכלי, זה ממש לא נחמד לדעת שאדם זר חיטט במקומות האישיים ביותר שלך ופרץ למרחיבים הכי פרטיים שלך.

למה צריך מצלמות אבטחה לבית?

  • יצירת הרתעה – מחקרים מראים כי גנבים פחות מנסים לפרוץ לבתים המרושתים במצלמות אבטחה.
  • השגחה מבוקרת על הבית – בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר מקרים בהם.

פגעו מטפלות בילדים קטנים או בקשישים חסרי ישע. מצלמות בתוך הבית מבטיחות לנו לדעת מה מתנהל בביתנו בכל שעות היממה ובכך להסיר מכבשים של דאגות מליבנו.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מצלמות לבית?

מעגל פתוח או סגור

ראשית כל, צריך לבדוק עם מדובר במצלמות במעגל סגור, צריך גם לבדוק כי מדובר במצלמות איכותיות של החברות המובילות בתחום ולא בחיקוי סיני ולא איכותי.

התאמה לסוג הבית

חשוב גם לבדוק האם המצלמות מתאימות אל מבנה הבית שלכם. אם לדוגמא מדובר בבית פרטי אז מומלץ לבחור במצלמות חוץ אשר כוללות מיגון נגד מים. בבית משותף לדוגמא, נוכל להסתפק באינטרקום עם מצלמה המכוונת לכניסת הבניין.

במידה והתמזל ויש לכם בית חכם אתם תצטרכו לבחור בין מצלמות אנלוגיות למצלמות IP.

מחירים

אין ספק כי ישנו מגוון רחב של מצלמות אבטחה לבית אשר מציעות יישומים שונים ולמטרות שונות. חשוב מאוד לדעת כמה אתם הולכים להשקיע עוד מבעוד מועד וכך תוכלו להתכוונן על האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

מצלמות אינטרקום

מצלמות אינטרקום מתאימות לבנייני מגורים ובנייני משרדים. מצלמות אלו חשובות מאוד על מנת לייצר בקרה על העוברים והשבים בפתח הבניין. המצלמות הללו לרוב משלבות מצלמה פנימית צבעונית ועם לדים לראיית לילה. היתרון במצלמות אלו השילוב של מצלמה יחד עם אינטרקום חיצוני לפתיחת שערים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת חשמלית

יוקרתית, נקייה וסטרילית, דלת חשמלית היא פתרון יוקרתי ומתקדם לכל עסק, משרד או בניין בימינו. פתרון כזה עומד גם בתנאי החוק לנגישות במבנים ציבוריים, המחייב

קרא עוד »
מערכות המתוכננות לפעול כיחידה אחת
דלתות אוטומטיות לבניין

פונקציונליות ואסתטיות, דלתות אוטומטיות לבניין הן מוצר נפוץ ומבוקש מאוד. כיום אפשר למצוא אותן מותקנות בכניסה לרוב המוסדות, המסעדות, האולמות, בבנייני יוקרה ואפילו בבניינים ישנים

קרא עוד »
דלת הזזה חשמלית

כיום, ברבים ממקומות העבודה, הקניונים והבניינים הפרטיים ניתן למצוא דלת הזזה חשמלית המקדמת את פני העובדים, הדיירים והמבקרים במקום. דמיינו לעצמכם רגע את לובי הבניין

קרא עוד »
תיקון דלתות חשמליות

דלתות כניסה חשמליות (גם: דלתות אוטומטיות) יוצרת כניסה מזמינה יותר, נוחה ונגישה יותר. דלת חשמלית יכולה להגיע במספר וריאוציות כגון: דלתות הרמטיות, דלתות קורסת דלתות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!