מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום לבית משותף

אם גם אתם לא אוהבים להיתקל בזרים המסתובבים בבניין שלכם סתם כך, הגיע הזמן שתתקינו מערכת אינטרקום בכניסה לבניין. מערכות אינטרקום הפכו לחלק אינטגרלי מכל בניין חדש שנבנה ובכל מקרה של שיפוץ בית משותף, והן מותקנות בהיקף נרחב גם בבתים פרטיים. מומחי האינטרקום של חברת פאר אנפון, המתמחה בייצור מערכות אינטרקום והתקנתן, מסבירים על מערכות האינטרקום הקיימות בשוק.

מערכות אינטרקום לשלווה שלכם

מערכות אינטרקום מותקנות כדי לאפשר, בראש ובראשונה, שליטה על הנכנסים לבניין. בבניין שהותקנה בו מערכת אינטרקום קיים סיכוי קטן יותר להיתקל באורחים לא רצויים ובזרים שאין להם מה לחפש במקום. ככל שהמערכת חדישה יותר ומשוכללת יותר, כך סינון הנכנסים טוב יותר, ושלוות הנפש של הדיירים גדולה יותר. כמובן שכפועל יוצא מהתקנת המערכת נמנעת גם כניסת בעלי חיים לבניין, כמו חתולים ועכברים, הניקיון נשמר בצורה יותר טובה כיוון שהדלת סגורה כל הזמן, והבידוד הטרמי של חדר המדרגות טוב יותר.

ההיצע של מערכות אינטרקום

ניתן למצוא היום מגוון גדול מאוד של מערכות אינטרקום, משוכללות יותר ופחות, בטווח מחירים רחב. ישנן מערכות המכילות אפשרות שמע בלבד, והן המערכות הפשוטות ביותר, המאפשרות שליטה בפתיחת הדלת על ידי זיהוי קולי של הנכנסים. המערכות המשוכללות יותר כוללות אפשרויות קידוד שונות וסוגי פאנלים שונים המותקנים בכניסה, ואילו המערכות המתקדמות ביותר כוללות מצלמות המותקנות בכניסה ומשדרות את התמונה למסך המותקן בתוך הבית, כך שניתן לראות בדיוק מי נכנס ואת כל מה שקורה בכניסה לבניין, 24 שעות ביממה.

התקנה מקצועית

גם אם רכשתם את מערכת האינטרקום הטובה ביותר עבור הבניין שלכם, בהסכמה מלאה של כל הדיירים, עדיין יש להתקין אותה בצורה מקצועית כדי להינות מתפקודה וממיצוי מלא של השיפור באיכות החיים שהמערכת מאפשרת. התקנת מערכות אינטרקום היא עניין מורכב, שכן יש לחבר אותה למערכת החשמל, לבנות את החיבורים הנדרשים לכל דירה ודירה בבניין, ולהתקים בכל דירה את ציוד הקצה המתאים. הקפידו לרכוש את המערכת מחברה אמינה ומוכרת, וודאו שטכנאי ההתקנה מוסמך לכך ומנוסה בהתקנות מסוג זה, כדי להימנע מתקלות חוזרות ולהינות מתפקוד תקין ויעיל של מערכת האינטרקום לאורך זמן.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת חשמלית לבית

אלה הסיבות שגם אתם זקוקים לדלת חשמלית בבית שלכם. גם בעוד מאה שנה אנשים יעברו דרך דלתות כניסה חשמליות וידעו שהם נכנסו למקום שמכבד את

קרא עוד »
מערכות אינטרקום למשרדים

מערכות אינטרקום הפכו לסטנדרט בכל הקשור לבנייני מגורים חדשים או משופצים, אך מה עם בנייני המשרדים? כשם שאינכם מכניסים לביתכם כל אחד, גם המשרד אינו

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!