מה אנחנו מציעים

דלתות כניסה לבניין עם אינטרקום

בהרבה מקומות שמותקנות בהם דלתות כניסה לבניין, דלתות הזזה חשמליות או אוטומטיות, אפשר למצוא גם מערכות אינטרקום צמודות שמשלימות את התמונה.

כיום ניתן למצוא דלתות כניסה לבניין יחד עם מערכות אינטרקום צמודות בכל מקום כמעט, בבנייני מגורים, בבנייני משרדים ועוד, ואין ספק בכך שכאשר מדובר בדלתות איכותיות ובמערכות אינטרקום מתקדמות התמונה המתקבלת היא מרשימה הרבה יותר. אם הכניסה למקום נראית מושקעת ואיכותית, יתקבל רושם ראשוני מוצלח עבור כל המקום, וכך ניתן להבין בעצם את חשיבותם של דלתות כניסה לבניין ומערכות אינטרקום שמשדרות חדשנות ואיכות. וכאשר אנחנו מדברים על איכות וחדשנות, אנחנו מדברים על דלתות ומערכות מבית פאר אנפון.

עם ותק של עשרות שנים ורמת ייצור ברמה גבוהה, חברת פאר אנפון מובילה את תחום ייצור דלתות הכניסה לבניינים, ובצדק. כאן תמצאו את כל סוגי הדלתות האוטומטיות מכל הסוגים, וכל אחת עוברת בקרת איכות קפדנית שמשאירה אותנו בראש רשימת החברות העוסקות בתחום. אמרתם דלתות כניסה לבניין של חברת פאר אנפון אמרתם גם נוחות שלא מצריכה מגע אדם, נגישות שמאפשרת גישה קלה לכל אחד, שמירה על אסתטיות וניקיון לפנים הבניין, חסימת רעשים שאינם הכרחיים. לא פחות חשוב, דלתות כניסה איכותיות משדרות יוקרה וחשיבות גבוהה למקום, שהות נעימה כבר מהצעד הראשון לכל הנכנסים ואווירה מזמינה שמשאירה רצון לשהות במקום ולבקר שוב, ולדיירים / לעובדים אווירה של ביטחון וסביבה נוחה.

אנחנו גם מספקים לכם את מערכות האינטרקום, הצמודות לדלתות הכניסה לבניין, הטובות ביותר והחדשניות ביותר שיש. אצלנו לוקחים ברצינות הראויה את חשיבותן של מערכות אינטרקום טובות ואת התפקיד שהן תופסות בכל בניין, בכל בית ובכל משרד. מערכות האינטרקום שלנו הן בעלות עיצוב חדשני, מבוססות על טכנולוגיה מתקדמת וקלות לתפעול, ובאות בסגנונות שונים ומגוונים שמתאימים לכל דלת ולכל כניסה.

אתם מוזמנים להשלים את התמונה של הכניסה לבניין שלכם עם דלת ומערכת אינטרקום מבית פאר אנפון. האיכות שלנו תשאיר אתכם מרוצים, כמו אלפי לקוחות מכל הארץ שכבר עשו זאת.

צרו איתנו קשר או כנסו לאתר שלנו כדי להתחיל את התהליך, ונשמח לעזור לכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

סוגי תיבות דואר בישראל

תיבות דואר או תיבות מכתבים הינן תיבות הניצבות בפתחי בתים, ומיועדות לקבלתו של דואר נכנס עבור דיירי הבית. תיבות אלו קיימות בישראל במגוון סוגים לבתי מגורים,

קרא עוד »
מערכת כניסה מודרנית
מערכת כניסה מודרנית

השאלה איזו להציב בכניסה למשרד שלכם מטרידה אתכם לאחרונה? בחרתם לעשות שיפוץ וברור לכם שהדלת היא חלק בלתי נפרד מהחידוש של המקום? אתם לגמרי צודקים.

קרא עוד »
סוגי דלתות הזזה חשמליות

דלתות הזזה חשמליות ישרות ניתן לבחור בדלתות חשמליות ישרות, כלומר שפתח הכניסה הוא ישר הדלתות נפתחות לצדדים והמבנה כולו משתלב עם הכניסה לבניין. כאן ניתן לבחור בדלת

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!