מה אנחנו מציעים

דלת אלומיניום בכניסה לבניין היא בדיוק מה שאתם רוצים

התקנת דלת אלומיניום בכניסה לבניין היא מזמן הסטנדרט, ורוב האנשים זורמים עם האופנה בלי להבין בדיוק למה. הדיירים סבורים שזה מה שהקבלן כבר התקין, הקבלן חושב שזה מה שהאדריכל המליץ, והאדריכל חושב שזה יפה ומתאים וכי ככה כולם עושים. בואו נספר לכם למה, בעצם, כולם מתקינים דלתות אלומיניום בכניסה לבניין ואיך בוחרים אותן נכון.

כל הסיבות לבחור דלת אלומיניום

האלומיניום האו החומר המשמש כיום הכי הרבה בענף הבנייה, ולא רק עבור דלתות הכניסה. למה? ככה:

  • האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, הן בפני מכות או וונדליזם והם בפני נזקי מזג אוויר וזמן, ואינו דורש תחזוקה מרובה.
  • האלומיניום גמיש וקל לעיבוד באופן יחסי, כך שניתן לעצב בו צורות שונות בלי לפגום בחוזקו.
  • האלומיניום קל משקל, כך שניתן להשתמש בו גם במקומות שלא יכולים לשאת חומרים כבדים יותר.
  • האלומיניום מעניק לדלת ולכניסה כולה מראה כסוף, מנצנץ ויוקרתי ותורם לנראות חזית הבניין.
  • מחירו של האלומיניום נמוך.

מקצועיות

לפני שרוכשים דלת אלומיניום להתקנה בכניסה, כדאי לשים לב לכמה דברים. ראשית, יש להקפיד על מקצועיות החברה ממנה מזמינים את הדלת, כדי שאכן תקבלו דלת איכותית שתשרת אתכם לאורך זמן. מידות הדלת חשובות מאוד, ולכן עדיף להזמין איש מקצוע מאותה חברה לקחת את המידות המדויקות של הדלת, כדי שלא תמצאו את עצמכם עם דלת שאינה במידה הנכונה. המלצה נוספת היא להיעזר באנשי מקצוע מתחום העיצוב כדי לבחור את עיצוב הדלת כך שתשתלב בצורה הטובה ביותר בבניין.

הבחירה

תמיד מומלץ לערוך סקר שוק לפני רכישה, והדבר נכון גם לגבי רכישת דלת אלומיניום, אך כדאי לתת משקל גדול יותר לניסיון החברה ומקצועיותה מאשר למחיר. מחירים זולים מדי מעידים, בדרך כלל, על איכות עבודה ירודה, ולא כדאי להתפתות להם. בדקו את המוניטין של החברה ממנה אתם קונים ואת ניסיונה בתחום לפני התחייבות. ודאו שגם ההתקנה מתבצעת על ידי מתקין מיומן של החברה שיש לו ניסיון בהתקנת דלתות אלומיניום וכי אתם מקבלים אחריות על הדלת ועל העבודה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות זכוכית

דלתות זכוכית – המכונות גם דלתות סיקוריות, הן דלתות מזכוכית מחוסמת, אשר מחוברות ישירות על הקיר, באמצעות פרזול וללא מסגרת אלומיניום. היתרון של דלתות אלה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!