מה אנחנו מציעים

שיפור הנגישות למבנים

דלתות אוטומטיות מצויים בבניינים מודרניים רבים, ומציעות יתרונות רבים במונחים של נגישות, נוחות ואבטחה. דלתות אלו משתמשות בחיישנים כדי לזהות נוכחות של אנשים ונפתחות ונסגרות אוטומטית. הן שיפרו מאוד את הנגישות למבנים, במיוחד עבור אנשים עם מוגבלויות או לקויות ניידות. בכך שהן מונעות את הצורך לדחוף או למשוך דלתות כבדות, מה שמקל על אנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים, קביים או הליכונים להיכנס ולצאת מבניינים. יתירה מכך, דלתות אוטומטיות לבניין מצוידות בחיישנים המזהים נוכחות של אנשים, ומאפשרים להם להיפתח ולסגור ללא צורך במגע פיזי. זה היה חשוב במיוחד במהלך מגיפת COVID-19, שבה הימנעות ממגע הייתה חיונית להפחתת הסיכון להעברה. וביטול הצורך במגע פיזי מפחית את הסיכון להעברת מחלות זיהומיות. חברת פאר אנפון תעשיות אלומיניום בע"מ עם מוניטין מעל 50 שנה מייצרת ומתקינה דלתות אוטומטיות לבניין , במגוון צבעים ועיצוב והעל במקצועיות ובידע טכנולוגי רב.

שיפור הנוחות והאבטחה

דלתות אוטומטיות מציעות רמה גבוהה של נוחות, במיוחד באזורים עתירי תנועה כגון שדות תעופה, בתי חולים וקניונים. הם נועדו להיפתח ולהסגר במהירות, להפחית עומס ולאפשר לאנשים להיכנס ולצאת מבניינים בקלות. דלתות אוטומטיות לבניין מועילות גם באזורים בהם אנשים סוחבים תיקים כבדים או דוחפים עגלות ילדים או קניות, שכן הן מונעות את הצורך לעצור ולפתוח את הדלתות באופן ידני. יתר על כן, ניתן לתכנת אותם כך שיפתחו ונסגרו בזמנים מסוימים, מה שמאפשר ניהול יעיל של גישה לבניין. בנוסף, הן משפרות את האבטחה בבניינים על ידי מניעת גישה בלתי מורשית ומתן נקודת כניסה ויציאה מבוקרת. הדלתות מצוידות בחיישנים המזהים נוכחות של יחידים, המאפשרים להם להיפתח רק לאחר אישור. מצב המפחית את הסיכון לגניבה, ונדליזם ודאגות אבטחה אחרות. יתרה מכך, ניתן לקשר דלתות אוטומטיות למערכות אבטחה כגון מצלמות, אזעקות ומערכות בקרת כניסה, המספקות שכבת הגנה נוספת.

הפחתת עלויות מיזוג אוויר

דלתות אוטומטיות מועילות גם בהפחתת עלויות האנרגיה בבניינים. הם מצוידים בחיישנים המזהים נוכחות של אנשים, ומאפשרים לדלתות להיפתח ולסגור רק בעת הצורך. מצב המשמר את הטמפרטורה בתוך המבנים חמה או קרה בהתאם לעונה, ומונעת אובדן אנרגיה הנגרם על ידי השארת דלתות פתוחות. בנוסף, הדלתות האוטומטיות עצמן עשויות לרוב מחומרי גלם חסכוניים באנרגיה, מה שמפחית את כמות האנרגיה הדרושה לחימום או קירור הבניין. אם אתם רוצים דלת אוטומטית לבניין שלכם שתהיה מעוצבת ואיכותית רצוי שתפנו לחברת פאר אנפון תעשיות אלומיניום בע"מ, בטלפון: 1-800-262-000 ושם תקבלו יעוץ מקצועי ואמין.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אינטרקום

כיום כמעט בכל בניין משותף תמצאו דלתות אינטרקום. דלתות אלו הם היעילות, הבטוחות והמשוכללות ביותר שיש, וחוסכות לדיירי הבניין הרבה טרחה בכל פעם שבאים אורחים

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!