מה אנחנו מציעים

עיצוב דלת כניסה לבניין מזכוכית

כיום דלת כניסה לבניין היא לא סתם דלת אלא עיצובה של הדלת מעיד על מעמדו של הבניין, על מעמד המשרדים בו או הדיירים בבניין. אם אתם רוצים דלת כניסה לבניין מרשימה, יפה ושתענה על צרכי הביטחון של הכניסה לבניין דלת כניסה מזכוכית או דלת סיקורית, היא בדיוק מה שאתם מחפשים. קצת על מה יש בדלת כניסה מזכוכית איך ניתן לעצב אותה ולמה כדאי לבחור בדלת כזו.

דלת כניסה מזכוכית – כמה פרטים טכניים

בדלתות כניסה מזכוכית עושים שימוש בזכוכית מחוסמת, זכוכית זו עוברת תהליך הייצור שלה שהופך אותה לעמידה יותר וחזקה יותר מזכוכית רגילה. זכוכית מחוסמת נשברת פחות וכשהיא נשברת היא נשברת לרסיסים וחתיכות קטנות ללא קצוות חדים כמו שברי זכוכית רגילה, רסיסים אלו אינם מהווים סכנת חיים לנוכחים בסביבה.

עיצוב דלת כניסה מזכוכית

דלת כניסה מזכוכית היא כבר לא רק דלת פשוטה מזכוכית, כיום ניתן לעצב דלת מזכוכית ולהשתמש בכמה סוגי זכוכית ואפילו לעטר אותה אם רוצים. כיום ניתן למצוא זכוכית בכמה גוונים, ירוק בקבוק, ירוק עדין, ברונזה זכוכית חלבית ועוד. אם רוצים עיטורים מיוחדים על הדלת עצמה, גם זה אפשרי, בעזרת טכניקה מיוחדת הנקראת התזת חול על זכוכית, ניתן לייצר עיטורים, הדפסים אפילו של לוגו אם מדובר בדלת כניסה לחברה ודוגמאות נוספות על הזכוכית. ניתן אפילו לצבוע את העיטורים בצבע זכוכית או להשאיר את העיטורים בצבע הדלת.

פירזול לדלתות כניסה מזכוכית

את דלת הכניסה מזכוכית מחברים לקיר הכניסה לבניין וזאת ללא צורך במסגרת אלומיניום אלא בעזרת פירזול. כאן ניתן להשתמש במגוון סוגי פירזולים, צירים שיחוברו השני מקומות בדלת, בשלושה מקומות, צירים מרובעים, מלבניים או אפילו עגולים וניתן לבחור את צבע הצירים כמובן. גם את הידיות של הדלת עצמה ניתן למצוא במגוון עיצובים ודוגמאות, ידיות גדולות, קטנות, מעוצבות בדוגמאות מגוונות ובצורות מגוונות.

סוגי דלתות כניסה מזכוכית

אחד היתרונות של שימוש בדלתות כניסה מזכוכית הוא שניתן להשתמש בזכוכית במספר סוגי דלתות. הסוג הנפוץ ביותר הוא דלת כניסה מזכוכית שסוגרת את פתח הכניסה עצמו, כאן פשוט מדובר בפלטה אחת או שתיים, תלוי בגודל פתח הכניסה, המחוברות לקירות הפתח. סוג נוסף של דלת כניסה מזכוכית הוא דלת כניסה בצורת ר, בסוג זה ניתן בעצם לבנות מעין ר בעזרת פלטות זכוכית המחוברות זו לזו ולקירות הפתח, בצורה כזו ניתן בעצם להגדיל את פתח הכניסה במידה והפתח עצמו קטן.

לסיכום, דלתות כניסה מזכוכית הן דלתות ייחודיות באסתטיות שלהן ובמגוון האפשרויות ההולך וגדל לעיצובן.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!