מה אנחנו מציעים

דלתות אוטומטיות לכל בניין

לדלת הכניסה לבניין השפעה רבה ובלתי מודעת עלתדמיתו של הבניין בעיני דייריו ואורחיהם, ועל האווירה שתשרה בו. הפופולאריות של הדלתות האוטומטיות והדלתות החשמליות הולכת וגוברת, ובחירת דלת אוטומטית לרוב הבניינים החדשים מעידה על כך. הכניסה לבית שלכם מעולם לא נראתה מרשימה כל כך.

כשדלת אחת נסגרת, דלת אוטומטית נפתחת

בעבר היו דלתות אוטומטיות בעיקר במקומות ציבוריים בהם ישנה תנועת אנשים רבה. בעבר הרחוק היו אלה דלתות מסתובבות, תחילה מכניות ולאחר מכן חשמליות ואוטומטיות, בזכות האפשרות שהן מעניקות לאנשים רבים לעבור יחד. היום עברו כל הבניינים בהם התנועה גדולה לדלת אוטומטית רחבת ידיים, הנפתחת כדלת הזזה ומאפשרת לאנשים רבים להיכנס ולצאת בו זמנית.

גם בבניין שלכם

עד לפני כמה שנים ניתן היה למצוא דלת אוטומטית רק בפרוייקטים לעשירים ובמגדלי יוקרה, כשמאחורי הדלת חיכה שוער או שומר שקיבל את פניהבאים. בשנים האחרונות אנו רואים התקנה של דלתות אוטומוטיות בהרבה מאוד בניינים חדשים, שהם לאו דווקא יוקרתיים ואין בהם שומר. התקנת דלת אוטומטית בכניסה ללובי הבניין לא רק מעניקה לו ניחוח יוקרתי מכובד, ומחייבת את הבאים בשערי הבניים לנהוג בהתאם באופן תת מודע, אלא לשימוש בה יש כמהיתרונות נוספים.

יתרונות השימוש בדלת אוטומטית

  • זיהוי התנועה על ידי חיישנים ופתיחה האוטומטית של הדלת משחרר אותנו מהצורך בפתיחת הדלת על ידי מגע. כלומר: פחות לכלוך, פחות חיידקים שעוברים מיד ליד, אפשרות להיכנס או לצאת לבנין גם כשהידיים עמוסות בשקיות, ילדים או כל דבר אחר, וכן גישה נוחה לנכים.
  • ניתן להתקין בדלתות מברשות אוטומטיות אשר מברישות את הדלת בכל פעם שהיא נפתחת. יחד עם העובדה שאין צורך במגע ידיים לפתיחת הדלת, כמעט ואין צורך לנקות את הדלת עצמה.
  • אך אחד לא יכול לשכוח לסגור את הדלת.
  • כאשר הדלת סגורה היא מספקת בידוד אקוסטי מפני רעש סביבתי.
  • דלת אוטומוטית מאפשרת לאוויר צח להיכנס לתוך הבניין ושומרת עליו מאוורר מצד אחד, ומצד שני אינה מאפשרת לרוח להשתולל ולסחוף פנימה לכלוך, לגשם לחדור אל תוך הלובי וכן שומרת על טמפרטורה נמוכה וקרירה בתוך הבניין גם בשיא הקיץ.

טיפ מהמקצוענים

לא כל הדלתות האוטומטיות זהות, ולא כולן מתאימות לכל בניין. כדאי להיעזר באיש מקצוע ולברר את צרכיכם המדויקים, להכיר את סוגי הדלתות האוטומטיות השונות הקיימות בשוק, ולהתאים לבניין שלכם את הדלת הנכונה, שתאפשר לכם להינות מכל היתרונות שמנינו, ועוד. גם את התכנון כדאי להפקיד בידי אנשי מקצוע, כדי לוודא שכל המערכות יפעלו בהרמוניה ובצורה טובה. כשאנו אומרים "איש מקצוע" אין הכוונה לאדריכל דווקא אלא למי שדלתות אוטומטיות הן מקצועו, והוא מכיר את כל יתרונותיהם ומגבלותיהן של הדלתות האוטומטיות השונות. לטובתכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

סוגי דלתות הזזה חשמליות

דלתות הזזה חשמליות ישרות ניתן לבחור בדלתות חשמליות ישרות, כלומר שפתח הכניסה הוא ישר הדלתות נפתחות לצדדים והמבנה כולו משתלב עם הכניסה לבניין. כאן ניתן לבחור בדלת

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!