מה אנחנו מציעים

תיבות דואר מעוצבות – כל בניין ומה שמתאים לו

כמו בתחומים רבים, גם בתיבת הדואר שלכם נפגשות הפרקטיקה והאסתטיקה. מצד אחד אתם רוצים תיבת דואר יעילה ונוחה, אך מצד שני תיבת הדואר נמצאת בחזית הבניין שלכם ומהווה חלק נכבד מעיצובו. במקום בו הפרקטיקה והאסתטיקה נפגשות נכנסות תיבות דואר מעוצבות, המומחים של פאר אנפון כאן כדי לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים על תיבת דואר מעוצבת.

תיבות דואר במבט כללי

תיבת דואר נמצאת בשימוש בכל בניין שמקבל דואר. בתיבה מונח הדואר עד שהוא נלקח על ידי הדיירים. תיבות דואר משמשות בבתים פרטיים, בתים משותפים, משרדים ועוד. לתיבת הדואר יש השפעה רבה על עיצובו של הבניין כיוון שהיא נמצאת בחזיתו. לכן כדאי להשקיע ולבחור תיבות דואר מעוצבות שיוכלו להוסיף למראה הייחודי של הבניין. קיים מגוון רחב מאוד של תיבות דואר בעיצובים שונים, ותוכלו לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם.

תיבות דואר מעוצבות בבתים משותפים ובמשרדים
בבית משותף גרים דיירים רבים, ולכל דייר תיבת דואר משלו. לכן בבית שכזה יש תיבות דואר רבות. ריבוי תיבות הדואר מעניק משקל רב במיוחד לעיצוב התיבות. תיבות מעוצבות יוסיפו למראה של הבניין. גם בבנייני משרדים יש תיבות דואר רבות, כמספר המשרדים השונים. וגם שם חשוב ליצור עיצוב מוקפד.

נגישות

כאשר מקובצות תיבות דואר רבות יחד חשוב להקפיד על כך שכולן יהיו נגישות. חשוב לוודא שאין תיבות נמוכות או גבוהות מדי. את זאת תעשו על ידי פריסת תיבות לרוחב ולא לגובה.

איך נעשה זאת בפועל?

אז אחרי שהבנו את הצורך של תיבת דואר מעוצבות עלינו להבין כיצד עושים זאת בפועל. אם אתם גרים בבניין משותף הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשכנע את יתר הדיירים בחשיבות החלפת התיבות. השלב הבא יהיה הגדרת התקציב, וקבלת הצעת מחיר מחברה המתמחה בתחום. לאחר מכן תצטרכו לבחור את סוג התיבות, עיצובן והחומר ממנו הן עשויות. השלב האחרון יהיה התקנת התיבות, ולאחר מכן יישאר לכם רק לחכות לבואו של הדוור.

זה לא יקר ולא מסובך

חשוב שתדעו שהתקנת תיבות מעוצבות היא לא דבר יקר או מסובך. חשוב מאוד להתקשר עם חברה מקצועית ואמינה ולא להתפשר על איכות החומרים. על ידי בחירה נבונה תוכלו ליהנות עם תיבות דואר מעוצבות ואיכותיות.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!