מה אנחנו מציעים

חידוש בתחום האינטרקום – אינטרקום מצלמה

דלת כניסה לבית היא כבר מזמן לא רק דלת כניסה. היום כתוצאה מהחרפת במצב הביטחוני בכלל וירידה בביטחונם האישי של תושבי בארץ, התחום של דלתות כניסה מתפתח ומנסה לענות על כל הצריכים המתעוררים בשוק. כיום דלת הכניסה לבניין לא רק מהווה הגנה לדיירי הבניין אלא גם מאפשרת לנו בעזרת מערכות כמו אינטרקום, לסנן את המבקשים להיכנס לבניין. לאחרונה בנייני מגורים רבים ובתים פרטיים החלו להשתמש בדלת עם אינטרקום מצלמה, שדרוג נוסף של מערכת האינטרקום הקלאסית שעד לאחרונה היה נחלתם של משרדים ובנייני עסקים.

היתרונות של אינטרקום מצלמה?

אינטרקום מצלמה, הוא בעצם אינטרקום רגיל שבפאנל האינטרקום מוסיפים כרטיס נוסף ועליו מותקנת מצלמה שמצלמת את דלת הכניסה לבית או לבניין, התמונה משודרת בצגים מיוחדים הממוקמים בפאנל האינטרקום של כל דירה. היתרון כאן הוא ברור, כל מי שמעוניין להיכנס לבניין נצפה על ידי הדייר והדייר עצמו יכול לקבוע האם אותו אדם הוא אכן מי שהוא טוען שהוא ואינו מתחזה. הסינון במקרה שיש מצלמה הוא כמובן טוב יותר ומהימן יותר. יתרון נוסף של אינטרקום מצלמה הוא, במקרה שנעשה מעשה ונדליזם והושחתו תיבות הדואר או נעשה ניסיון לפריצה של דלת הבניין, המצלמה מצלמת את נעשה וניתן עם הצילום לזהות את המשחיתים.

למי מיועד אינטרקום מצלמה?

בעבר מערכת אינטרקום כזה, הכוללת מצלמה הייתה נפוצה בעיקר בבנייני משרדים גדולים או בנייני עסקים שלא שכרו את שירותיו של שומר בכניסה לבניין. כיום בנייני מגורים רבים ובתים פרטיים פונים להתקנת דלתות כניסה הכוללות מערכות אינטרקום מצלמה. לבנייני מגורים גדולים שרוצים ביטחון גדול יותר ממה שיכולה מערכת אינטרקום רגילה לתת, אבל אינם מעוניינים בשכירת שומר בכניסה לבניין, מערכת אינטרקום מצלמה הינה אידיאלית וכשמדובר המספר רב של דיירים היא אפילו משתלמת. בבית פרטי שנמצא במיקום לא בטוח או שדיירי הבית שאינם מעוניינים שכל אדם יוכל להיכנס אליהם לחצר, מערכת אינטרקום יכולה להספיק אבל מערכת אינטרקום מצלמה מאפשרת ביטחון גדול יותר ומבטיחה שאדם מתחזה, יזוהה עוד לפני שהוא היגיע לפחת הבית ותמנע כניסתו לחצר הבית.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת הזזה חשמלית

כיום, ברבים ממקומות העבודה, הקניונים והבניינים הפרטיים ניתן למצוא דלת הזזה חשמלית המקדמת את פני העובדים, הדיירים והמבקרים במקום. דמיינו לעצמכם רגע את לובי הבניין

קרא עוד »
תיקון דלתות חשמליות

דלתות כניסה חשמליות (גם: דלתות אוטומטיות) יוצרת כניסה מזמינה יותר, נוחה ונגישה יותר. דלת חשמלית יכולה להגיע במספר וריאוציות כגון: דלתות הרמטיות, דלתות קורסת דלתות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!