מה אנחנו מציעים

כל מה שרצית לדעת על מערכות אינטרקום לבית פרטי

האינטרקום הפך זה מכבר לאמצעי חשוב המסייע לנו לשמור על פרטיותנו ועל בטחוננו האישי. מערכות אינטרקום לבית פרטי מהוות את קו החזית במערך ההגנה על הבית ויושביו והן מזמן לא נחלת העשירים בלבד אלא מותקנות בבתיהם של כל מי שחפצים לשמור על ביתם ועל יקיריהם. לפניכם כל המידע על מערכות האינטרקום לבית פרטי.

התאמת המערכות לבית

קיים מגוון גדול של מערכות אינטרקום לבתים פרטיים, וכדאי לבדוק ולבחון מהי המערכת המתאימה ביותר לצרכיכם. לבית שיש בו ילדים, לדוגמא, עדיף להשתמש באינטרקום עם מצלמה איכותית, המאפשרת לראות בדיוק מי עומד בשער, כדי למנוע מצבים בהם אחד הילדים פותח את השער למישהו שאינו מכיר. ישנן מערכות אינטרקום עם קודן וכאלה עם מפתח, מערכות עם צ'יפ אלקטרוני המתחבר לצרור המפתחות עבור מי שהזכרון מקשה עליו את זכירת הקוד, ועוד. התייעצו עם מומחים בתחום האינטרקום לפני רכישת המערכת.

להסתכל בקנקן

מערכת אינטרקום לבית פרטי שעוצבה והותקנה באופן נכון ומקצועי תעניק לבית מראה חדשני מתקדם, אך לא רק. בדומה למערכות אזעקה גלויות, גם למערכת אינטרקום , בעיקר זו המצוידת במצלמה, יש אלמנט של הרתעת פורצים מזדמנים שאינם מחפשים להקשות על עצמם את החיים ויעדיפו לנסות להיכנס לבית שמור קצת פחות.

התקנת מערכות אינטרקום לבית פרטי

התקנת המערכת צריכה להיעשות על ידי טכנאי מקצועי, העובד בחברה אמינה, המספקת אחריות על המערכת עצמה ועל התקנתה. את ההתקנה ניתן לעשות בשתי דרכים:

  • התקנה על הקיר, כך שהמכשיר בולט החוצה. התקנה זו כוללת קופסה וגגון להגנה מפני הגשם.
  • התקנה בתוך הקיר, כך שהמכשיר משוקע בתוך הקיר, והפנל הקדמי שלו נמצא בקו אחד עם הקיר או השער. התקנה זו דורשת הכנה מיוחדת של חלל מתאים בתוך הקיר.

הקפדה על איכות

כמו בהרבה מקרים אחרים, גם במקרה בו החלטתם לרכוש ולהתקין מערכת אינטרקום לביתכם, כדאי לא להתפשר על איכות. לא על איכות המתקן עצמו ולא על איכות ההתקנה, כדי לא להצטער מאוחר יותר בשל תקלות מרובות וכו'. באקלים הישראלי, לדוגמא, בעיקר זה של מישור החוף, יש לוודא כי יחידת האינטרקום החיצונית והמצלמה עמידות בפני גשם, לחות, אבק ושריטות. כמו כן רצוי להתקין מערכת אינטרקום ממתכת עבה ואיכותית, המוגנת מפני ונדליזם. אל תתפשרו כדי שלא תצטערו.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מעברים מהירים

אבטחה חיונית לכל עסק, במיוחד לבניינים ציבוריים. יחד עם זאת, אין זה סביר שחברות יהיו מעוניינות שאנשים שאינם מורשים יוכלו להיכנס למרכזים המסחריים שלהן ללא

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!