מה אנחנו מציעים

תיקון אינטרקום במרכז

תיקון אינטרקום במרכז

לפעמים יש תחושה שחשיבותו של האינטרקום לא מספיק מוערכת. אם נחשוב על זה לרגע, האינטרקום הוא שומר החומות של כל בניין,וילה או בניין משרדים וערכו לא יסולא בפז. הוא אמון על ייצור התקשורת בין מי המבקש להיכנס אל כותכלי הבית/או הבניין וכן ניתן להוסיף לו תוספים הכרחיים כמו קודן ומצלמה ובכך להפוך אותו לשומר האולטימטיבי של הכניסה שלנו.

תיקון אינטרקום בבית משותף

בבתים משותפים יש צורך ברור באמצעי מיגון אשר יוכל לתת שקט נפשי לדיירי הבניין, מכיוון שאי אפשר באמת לדעת מי דייר, מי אורח של דייר ומי מסתנן. בבתים משותפים יש צורך גם במערכות אינטרקום משוכללות יותר בגלל כמות האנשים העוברת פנימה והחוצה מלובי הבניין. בגלל שהאינטרקום בבניין משותף הוא גדול יותר מאינטרקום קטן בבית פרטי, הפן הויזואלי שלו חשוב יותר וניתן ליצור באמצעותו כניסה מרשימה ונעימה לכל באי הבית.

התקנת אינטרקום לשער כניסה/לבית פרטי אף היא מערכת חשובה מאוד ומהווה אמצעי מיגון חשוב בפיקוח על מבקרי הבית. אין כמו תחושת הביטחון שאופפת אותנו כאשר אנו יודעים שיש לנו כניסה מאובטחת,עם מצלמה וקודן ואנו בשליטה מלאה על כל מי שמסתובב שבשטח הפרטי שלנו.

אנו בפאר אנפון מתמחים כבר מעל ל-50 שנה בהתקנת מערכות אינטרקום ברמה הגבוהה ביותר. חברתנו השתדרגה עם השנים במערכות אינטרקום מהמתקדמות שקיימות בשוק כולל הלהיט החדש של עמודי אינטרקום מנירוסטה אותם ניתן למצוא בבניינים חדשים בפרויקטים הגדולים בארץ.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

תיקון דלת כניסה לבניין

תיקון דלת כניסה לבניין דלתות כניסה לבניין משפיעות מבחינה עיצובית ומבחינה פסיכולוגית. לדלת הכניסה לבניין חשיבות רבה בניראות הלובי כולו והיא מייצגת את חזית הבניין

קרא עוד »
דלתות כניסה לבניין מגורים

כיום אפשר למצוא דלתות כניסה לבניין מגורים מותקנות בכניסה לרוב הבניינים החדשים ואפילו בבניינים ישנים שהחליטו להתחדש ולהתקין דלתות חדשות ואף חשמליות בכניסה. כיום, יותר

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!