מה אנחנו מציעים

תיבות דואר מעוצבות לבתים משותפים

גם תחום תיבות הדואר עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות וידה של מהפיכת העיצוב הגיעה גם אליהם. היום תיבות הדואר אינן משמשות כפריט פרקטי בלבד אלא מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והחוץ. תיבות דואר מעוצבות, בבתים פרטיים ובבניינים משותפים, כבר אינן מחזה נדיר, והן הולכות ותופסות נפח שוק גדול יותר ויותר.

חיים בבית משותף

החיים בבניין דירות, או כמו שהוא נקרא בעבר – בית משותף, מחייבים אותנו להיות שותפים לשכנים שלנו בדברים מסוימים. אחד מהם הוא מראה הבניין, ובכלל זה נראותן של תיבות הדואר. כאשר נערכים שיפוצים בשטח המשותף בבניין, השינויים צריכים להיות מקובלים על כלל הדיירים, כולל שינויים בתיבות הדואר. בהנחה שאתם נעזרים באנשי מקצוע מתחום העיצוב והשיפוץ, כדאי להביא אותם לאסיפת דיירים, כדי שיוכלו לשמוע את צרכיהם של הדיירים וציפיותיהם מהשיפוץ בכלל ומתיבות הדואר בפרט, ואז לאפשר להם להביא מספר הצעות עיצוביות בפני הדיירים כדי שיקבלו החלטה יחד. לעיתים הדיירים מסמיכים את ידיו של הועד לקבל החלטות מסוג זה, ובמקרים כאלה מי שיהיה בקשר עם המעצבים הם אנשי הועד.

אפשרויות העיצוב

כאשר מדובר על תיבות דואר מעוצבות לבתים פרטיים, השמים הם הגבול, וניתן להזמין תיבת דואר מעוצבת באופן אישי, בכל גודל וצורה שתבחרו, גם אם מדובר על צורת ינשוף, נניח. כאשר מדובר בתיבות דואר מעוצבות לבתים משותפים, האפשרויות מצומצמות יותר בשל הצורך להתקין כמות גדולה של תיבות דואר יחד, ובשל הצורך לקלוע למכנה המשותף המקובל על כל הדיירים, ועדיין, תיבות הדואר המודרניות מאפשרות מגוון עיצובי לא קטן. ברוב המקרים העיצוב פרקטי של תיבות הדואר נשמר, והן מגיעות בצורה מלבנית סטנדרטית. הנתונים המשתנים בתיבות הדואר המעוצבות הם, בדרך כלל, צבע תיבת הדואר והטקסטורה שלה, גודל – עומק, גובה ורוחב, היותן משוקעות או בולטות, מיקומן ואופן התקנתן ואפשרות לחריטת השם או מספר הדירה על חלקה הקדמי של תיבת הדואר.

איפה קונים תיבות דואר מעוצבות?

תיבות דואר מעוצבות, ותיבות דואר בכלל, כדאי לרכוש מחברה אמינה, ותיקה ומקצועית. חברת פאר אנפון מציעה מבחר של תיבות דואר מעוצבות לבתים משותפים, כולל שירותי התקנה ואחזקה, ממיטב אנשי המקצוע בתחום. התקשרו כבר עכשיו וקבעו פגישת היכרות.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת לבניינים המלצה

בעידן של היום, גם בנוגע למוצר כמו דלת כניסה לבניין המלצות הן דבר חשוב והבחירה בחברה טובה ואמינה תלווה אתכם לאורך שנים. המלצה אמינה וטובה יכולה לחסוך

קרא עוד »
מערכות אינטרקום בתל אביב

האינטרקום מהווה את ליבת התקשורת בין דיירי הבניין ומאפשר גם לזהות אדם אשר מבקש להיכנס אל כותלי הבניין באמצעות לחיצת כפתור. האינטרקום משלב גם אלמנט

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!