מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום לבתים פרטיים

לעובדה כי בבתים משותפים יש מערכות אינטרקום התרגלנו כבר מזמן, וזה אף הפך לסטנדרט מחייב לא רק בשביל היופי אלא גם בשביל השמירה על הבניין ובטחון דייריו. בשנים האחרונות ניתן לראות גידול משמעותי בהתקנת מערכות אינטרקום לבתים פרטיים, וכבר לא מדובר במערכת השמורה לעשירים מופלגים הדואגים לפרטיותם, אלא לפריט החיוני כדי לשמור על בטיחותם ובטחונם האישי של בעלי הבתים הפרטיים.

הבטחון האישי

הירידה בתחושת הבטחון האישי של כל אחד ואחת מאיתנו כבר אינה חדשה מרעישה אלא עובדה עצובה שכולנו התרגלנו אליה בכל כורחנו. כחלק מהתדרדרות תחושת הבטחון הזו, גם תחושת הבטחון שאנו מרגישים במרחב הפרטי שלנו, כלומר בביתנו, יורדת בהתמדה, וכל אמצעי הנדרש להשגת תחושת הבטחון הזו הוא חיוני. רבים מבעלי הבתים צמודי הקרקע, גם הישנים שבהם, מתקינים מערכות אזעקה ואתרעה מפני פולשים, ומתקינים מערכות אינטרקום כאמצעי נוסף להגנה על הבית ועל המשפחה.

מערכת אינטרקום ככלב שמירה

עצם התקנת מערכת האינטרקום בכניסה לבית מעוררת רתיעה בקרב גנבים או פורצים פוטנציאליים, כיוון שהיא גורמת להם להבין כי הבית ממוגן בצורה כזו או אחרת. התקנת מערכת אינטרקום לבתים פרטיים, בין אם בשער הכניסה לחצר ובין אם על דלת הבית, מאפשרת לנו לשלוט במי שנכנס לבית או לחצר, בעיקר כאשר מדובר במערכת אינטרקום משולבת במצלמה, המאפשרת לנו בטחון מקסימלי, גם אם מי שניגש לאינטרקום הוא אחד הילדים.

ההמלצה: מערכת אינטרקום עם מצלמה

כאשר מדובר במערכות אינטרקום לבתים פרטיים, ההמלצה הגורפת היא למערכות אינטרקום עם מצלמה. מעבר לעובדה כי היכולת לזהות בדיוק את הנכנס לפני פתיחת השער היא חיונית, בעיקר כאשר נמצאים בבית ילדים צעירים או אנשים מבוגרים שאינם רואים כל כך טוב או ששיקול דעתם אינו במיטבו. בנוסף, מצלמת האינטרקום יכולה לצלם את הנעשה ליד שער הכניסה 24 שעות ביממה, כך שתוכלו לראות כל התנהגות חשודה שנעשתה שם. כמובן שניתן להתקין מסכי אינטרקום בכל חדר נדרש בבית, כך שלא חייבים לגשת לדלת דווקא, אבל זו כבר פיסת נוחיות בתוך ההכרח הבטיחותי שנקרא מערכות אינטרקום לבתים פרטיים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מערכות אינטרקום

חברת פאר אנפון מתמחה בייצור והתקנת מערכות אינטרקום. מערכות אינטרקום של חברתינו הינן מהמתקדמות בשוק ומתאפיינות בעיצוב החדשני, הטכנולוגייה המתקדמת וידידותיות למשתמש. המערכות שלנו מותאמות

קרא עוד »
מערכות אינטרקום המתקדמות בשוק​

חברת פאר אנפון מתמחה בייצור והתקנת מערכות אינטרקום. מערכות אינטרקום של חברתינו הינן מהמתקדמות בשוק ומתאפיינות בעיצוב החדשני, הטכנולוגייה המתקדמת וידידותיות למשתמש. המערכות שלנו מותאמות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!