מה אנחנו מציעים

מערכות המתוכננות לפעול כיחידה אחת

דלתות הזזה אוטומטיות בודדות מתוכננות לפעול כיחידה אחת, כאשר דלת אחת נפתחת ונסגרת אוטומטית. והן משמשות בדרך כלל בכניסות לבניינים, משרדים, בתי חולים וחללים ציבוריים אחרים.  בדרך כלל הדלתות מצוידות במאפייני אבטחה שונים, כגון מערכות גישה לכרטיס מפתח ומעקב וידאו  ונועדו להיפתח ולהסגר אוטומטית כאשר אדם מתקרב או כאשר לוחצים על כפתור. דלתות הזזה אוטומטיות בודדות מועדפות לרוב על פני דלתות ידניות בשל הנוחות, הנגישות והיעילות האנרגטית שלהן, וכמובן בזכות היותם קלים לתחזוקה ותיקון, מכיוון שהם כוללים רק מנגנון דלת הזזה אוטומטית אחת ובאים עם גיבוי חשמלי. פאר אנפון תעשיות אלומיניום בע"מ מייצרת דלתות הזזה אוטומטיות יחידות והן זמינות במגוון עיצובים וגמורים, וממיטב החומרים המותאמים לדרישות העיצוב והאסתטיקה הספציפיות של הבניין.

סוגי דלתות

דלת הזזה אוטומטית יכולה להיות חד כנפית, או דו כנפית והדלתות שלה נפתחות בבת אחת כל אחת לצד אחר, בהתאם לציר, והיא מתאימה בדרך כלל לפתח כניסה רחב, ובשל כך מתאימה למבני ציבור. יתר על כן במקרי חירום, כגון: פיגוע, שריפה, רעידת אדמה,  עת יש לחץ מצד אנשים רבים לצאת מהבניין, הדלת הופכת להיות דלת קורסת עם מנגנון מיוחד שבו הדלת האוטומטית ניתנת לפתיחה מהירה על ידי דחיפה מבפנים כלפי חוץ ומאפשרת יציאה או הימלטות מהבניין לאנשים רבים במהירות ובבטיחות וללא סכנות יתר.

דלת הזזה אוטומטית יתרונות והתחשבות בציבור הדתי

דלת הזזה אוטומטית אחת יעילה יותר מדלת ידנית, שכן היא יכולה להתמודד עם מספר רב של אנשים שנכנסים ויוצאים מבניינים במהירות ובצורה חלקה. זה מועיל במיוחד באזורים עם עומס תנועה גבוהה, כמו לובי או כניסות, שבהם דלתות ידניות עלולות להפוך לצוואר בקבוק ולגרום לעומס. בנוסף, דלת בודדת נועדה לפעול בשקט, כדי להבטיח שהיא לא תשבש את אווירת המבנה. יתר על כן היא מגיעה עם מנגנון תיאום סגירה אוטומטי או ידני לפתיחה וסגירה קלה לתפעול. לאנשים או מוסדות שומרי שבת יש אפשרות התקנה של שעון שבת המתוכנת ל- 15 שנים מראש, ואשר יודע את זמני כניסת השבת  לפי רבנו תם (תוספת לשבת למחמירים) כך שנשמע צפצוף של 10 שניות המתיר לעבור ולאחריו הדלת נסגרת. אז אם אתם מעוניינים להתקין דלת הזזה אוטומטית אנא התקשרו פאר אנפון תעשיות אלומיניום בע"מ לטלפון: 1-800-262-000 ואתם כבר תבינו כמה ההחלטה טובה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

שיפוץ אינטרקום

האינטרקום הוא שומר הסף של בניין המגורים שלנו והוא דואג לכל מערך התקשורת בין אורחי הבניין לדיירים. כשהיינו ילדים, חשבנו שהאינטרקום הוא משחק להפגת שיעמום

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!