מה אנחנו מציעים

דלתות זכוכית אוטומטיות

דלתות זכוכית רגילות, המתלכלכות בקלות עם כל מגע יד, הולכות ונעלמות מהמרחב הציבורי והפרטי ומוחלפות במקומות רבים על ידי דלתות זכוכית אוטומטיות.

היתרונות הבולטים ביותר של דלתות אוטומטיות לעומת דלתות ציר ישנות, כוללות בין היתר את נוחות השימוש, האסתטיות והניקיון.

יתרון משמעותי נוסף הוא הבידוד התרמי והאקוסטי שדלתות אלו מעניקות, היות ודלתות אלו לא נשארות פתוחות ולא תלויות בגורם חיצוני אלא מופעלות על ידי חיישנים מתקדמים ונסגרות באופן אוטומטי ומהיר וכך תורמות לשמירה על מיזוג קיים בתוך חלל המבנה.

את הדלתות ניתן להזמין בצבעים שונים, שקוף – למראה מזמין ונקי, מתאים לכל משרד או בניין, וכמובן לחנויות כחלון ראווה נוסף. חלבי – לתחושת פרטיות ללא ויתור על היתרונות המגולמים בדלת זכוכית אוטומטית. צבעוני – למראה שונה, טרנדי ומיוחד.

בנוסף לכל אלה, הדלתות, הנפתחות בצורה אוטומטית, מתאימות ומתחשבות באוכלוסיות בעלות מוגבלויות וזה כשלעצמו יתרון חברתי וסביבתי.

חברת פאר אנפון נותנת יעוץ והתקנה לבנייני משרדים, חברות ובתים משותפים המעוניינים בפתרון מעולה ונוח של דלתות כניסה לבניין מהדור החדש – דלתות חשמליות ואוטומטיות מעוצבות ובצבע לפי בחירתכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ והצעה משתלמת במיוחד עבורכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת הזזה חשמלית

כיום, ברבים ממקומות העבודה, הקניונים והבניינים הפרטיים ניתן למצוא דלת הזזה חשמלית המקדמת את פני העובדים, הדיירים והמבקרים במקום. דמיינו לעצמכם רגע את לובי הבניין

קרא עוד »
סוגי תיבות דואר בישראל

תיבות דואר או תיבות מכתבים הינן תיבות הניצבות בפתחי בתים, ומיועדות לקבלתו של דואר נכנס עבור דיירי הבית. תיבות אלו קיימות בישראל במגוון סוגים לבתי מגורים,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!