מה אנחנו מציעים

כיצד לבחור דלתות אינטרקום?

עסקים רבים נדרשים בימינו למערך פיקוח ובקרה על הנכנסים לתחומיהם. לשם כך קיימות דלתות אינטרקום המתאימות לבתי עסק, מבני ציבור, מפעלים ובנייני משרדים, וכן לבנייני מגורים ובתים פרטיים. הבחירה בדלת אינטרקום משתנה בהתאם לשימוש המיועד עבורה, כמות התנועה במקום,  סוג הפיקוח על הכניסה, ועלויות המערכת.

בחירת דלתות אינטרקום

בשוק קיים היצע נרחב של סוגי דלתות אינטרקום, והבחירה מביניהם מותנית במספר פרמטרים. ראשית, יש להגדיר אם דלת האינטרקום מיועדת לפתח חיצוני או למתחם פנימי בעסק, מאחר שהמיקום יקבע אם יש צורך במערכת חזקה ועמידה המוגנת מפגעי מזג האוויר וממעשי חבלה. לאחר מכן, יש להגדיר אם זיהוי הנכנס יהיה קולי או גם חזותי, שכן מרכיב זה יקבע אם למערכת השמע המורכבת מרמקול ומיקרופון תצורף גם מצלמה. כמו כן, יש להחליט אם מערכת האינטרקום תופעל רק על ידי בקרה פנימית, ולכן תכיל רק לחצן קריאה, או שתכיל גם מערכת פתיחה עצמאית באמצעות קוד, כרטיס מגנטי או זיהוי ביומטרי.

שיקולים בבחירת מערכת

כאמור, ישנם סוגים שונים של מערכות אינטרקום במספר דרגות ורמות של חוזק עמידות, מרכיבים ותחכום. בתוך כך, כל מרכיב המתווסף למערכת משפיע על עלותה, כך שיש לבחור במערכת בהתאם לצרכי המשתמש. לדוגמא, המערכת הנחוצה בבית פרטי שונה ולרוב פשוטה יותר ממערכת המיועדת למשרד עורכי דין, או לדלת אינטרקום פנימית במפעל הייטק. כמו כן, חשוב לבדוק כי מערכת דלתות האינטרקום שנבחרה מסופקת עם כל הציוד הנלווה, הדרוש לצורך התקנתה.

בחירה במערכת איכותית

מכיוון שדלתות אינטרקום מהוות אמצעי סינון והגנה למתחם עסקי או פרטי, תמיד יש להעדיף מערכת איכותית המספקת אמצעי זיהוי אמין. כך לדוגמא, חשוב שדלת אינטרקום המבוססת על זיהוי קולי תכיל מערכת שמע באיכות גבוהה, אשר תאפשר לזהות את כל מי שמבקש להיכנס. מכאן שכדאי להשקיע במערכת אינטרקום טובה של חברה אמינה, המשווקת דלתות של יצרניות ידועות אשר מעניקות אחריות מלאה על מוצריהן. כמו כן, יש לוודא כי החברה המתקינה מעסיקה חשמלאים מקצועיים ומוסמכים, בעלי ניסיון מוכח בתחום דלתות האינטרקום, על מנת להבטיח עבודה אסטטית, עמידה, בטוחה ואמינה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!