מה אנחנו מציעים

מעוניינים להתקין מערכת אינטרקום עם מצלמה? בואו להבין מה צריך לבדוק

מערכות אינטרקום עם מצלמה נחשבות למערכות האינטרקום הטובות ביותר הקיימות כיום, בעיקר בשל האפשרות שהן מספקות לצפות במבקשים להיכנס לבניין ולזהות אותם בצורה טובה יותר מאשר בשיחה בלבד. ישנם סוגים רבים של מערכות אינטרקום עם מצלמה, אך, בסופו של דבר, כל המערכות נועדו כדי לשפר את הבטחון של דיירי הבניין. מומחי חברת פאר אנפון מרחיבים על בחירה מושכלת של מערכת אינטרקום עם מצלמה.

איך בוחרים מערכת אינטרקום?

כאמור, מבחר מערכות האינטרקום הקיים בשוק הוא גדול למדי, ומי שאינו מתמצא בתחום עשוי להתבלבל. ישנן מערכות מתקדמות יותר ופחות, עם מסכים כאלה ואחרים, חיווט מסובך יותר או פחות, ועלויות  גבוהות יותר או פחות. אז איך בוחרים?

הגדרת הצרכים והתקציב

שני הדברים הראשונים שיש לעשות כאשר מתחילים להתעניין בהתקנת מערכות אינטרקום עם מצלמה בבניין הם הגדרת הצרכים והגדרת התקציב. ככל שהמערכת משוכללת יותר היא עולה יותר, בעיקר אם הבניין גדול, ולא תמיד אנו באמת זקוקים למערכות מורכבות. כדאי לבדוק מהם צרכי הדיירים בבניין, ולהשתדל להסתפק במינימום הדרוש כדי לא להעמיס בהוצאות על בעלי הדירות בגלל רצון למערכת יפה יותר. הגדרת התקציב חשובה גם היא, ולאחר שברורים לכם הצרכים של דיירי הבניין, תוכלו לבדוק מהן העלויות, פחות או יותר, ואולי אף לקבל מספר הצעות מחיר ראשוניות עם פירוט על תפקוד המערכות המוצעות, איתן תוכלו לבוא לדיירים לקבלת החלטה משותפת.

נקודות לתשומת לב

מערכות אינטרקום עם מצלמה אמנם טובות יותר ומשפרות את הבטחון של דיירי הבניין, אך אם לא יודעים כיצד לבחור את המערכת ולמה כדאי לשים לב, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מערכת אינטרקום שיש לה מצלמה אמנם, אך היא מתקלקלת לעיתים קרובות, משדרת תמונות גרועות ועוד, או עם מערכת אינטרקום יקרה שאינכם זקוקים לכל הפונקציות שהיא מציעה. נקודות שכדאי לשים אליהן לב ואף לשאול עליהן את החברה הן:

  • הפאנל החיצוני צריך להיות עמיד – בפני תנאי אקלים כמו גשם, שמש, לחות וקור, אך גם בפני וונדליזם. לצערנו, וונדליזם אינו נדיר, וכדי שלא נצטרך להתעסק בתיקונים תכופים עדיף להתקין מראש פאנל שעמיד בפני נסיונות פירוק והשחתה.
  • עדיף להתקין מערכת אינטרום עם מצלמה שיש לפאנל החיצוני שלה תאורה, כדי להקל על השימוש במערכת בשעות החשיכה, אלא אם ישנה תאורה מיוחדת המכוונת לפאנל בכל שעות היום והלילה.
  • מצלמות הכוללות ראיית לילה יקרות יותר, אך לעיתים הן נדרשות. בררו עם הדיירים מה עדיף.
  • ישנם מסכי מגע וישנם מסכי לחצנים, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. בדקו מה עדיף בהתאם לצרכים שהגדרתם בתחילת התהליך.
  • בחלק מהמערכות ניתן ליצור קשר בין הדירות השונות בבניין דרך המוניטור הנמצא בדירה. בדקו האם זה צורך שישרת את הדיירים.
  • חלק מהמערכות מצוידות גם במצלמה היכולה לשדר את התמונה שלכם החוצה. כיון שכל שכלול מעלה את המחיר, בדקו עד כמה אתם באמת זקוקים לפונקציה הזו.
  • למקום שבו אתם רוכשים את מערכת האינטרקום ישנה חשיבות רבה. הקפידו על בחירת חברה אמינה ומוכרת בתחום, שיש לה את הניסיון והידע הדרושים, וכי ההתקנה מבוצעת עלידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, כדי להבטיח את הנאתכם מהמערכת לאורך זמן.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

תיקון אינטרקום במרכז

תיקון אינטרקום במרכז לפעמים יש תחושה שחשיבותו של האינטרקום לא מספיק מוערכת. אם נחשוב על זה לרגע, האינטרקום הוא שומר החומות של כל בניין,וילה או

קרא עוד »
איזה דלת כניסה כדאי להתקין?

דלת כניסה לבניין, כיום היא חובה בכל בניין שרוצה לשמור על המתחם והלובי של הבניין. ישנם מספר סוגי דלתות כניסה לבניין המתאימות לבניין מגורים. ערכנו עבורכם סקירה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!