מה אנחנו מציעים

דלת הזזה חשמלית במחיר משתלם

דלתות הזזה חשמליות נמצאות כיום ברוב המקומות הנחשבים, היוקרתיים והפופולריים. כל מקום שמזמין את אורחיו דרך דלת הזזה חשמלית כבר חושף רמה גבוהה של עיצוב, חדשנות, יופי ואסתטיקה והכל מתחיל כבר בצעד הראשון בכניסה, אפשר לומר אפילו כבר במבט הראשון. אין ספק שכל אדם הנכנס למקום יבחין מיד בנוחות המקדמת את פניו ובתחושה שהוא נכנס כעת למקום בעל רמה.

אצלנו ב"פאר אנפון", החברה המובילה בארץ בתחום דלתות הזזה חשמליות ועם ותק של שנים רבות בייצור דלתות אוטומטיות, אנחנו בהחלט מודעים לחשיבות הגדולה של דלתות ההזזה ולמראה היוקרתי המיידי של כל מקום המחזיק אחת כזו בכניסה. אם הגעתם עד השורה הזאת, מובן שאתם מעוניינים להתקדם איתנו לעבר רכישת דלתות הזזה חשמליות במחיר משתלם.

הדלתות שלנו מגיעות עם חיישנים מותקנים על מנת לאפשר לכל הנכנסים והיוצאים נוחות מיטבית, על ידי שמירה על סטריליות, ניקיון כללי, נגישות ואסתטיקה. כמו כן מותקנים חיישני חירום, סוללות גיבוי ומצבי פתיחה שונים לכל מצב ועם התאמה אישית לכל מקום.

אצלנו ב"פאר אנפון" אנחנו יודעים להעריך ולשכלל את כל הנתונים הקיימים. את האיכות הלא מתפשרת של המוצרים שלנו, את המקצועיות המניבה דלתות אוטומטיות ברמה הגבוהה ביותר, את הניסיון שרכשנו במשך כל השנים הללו, מאז הקמת החברה ועד היום, ואת השרות שאנו מעניקים למגוון לקוחותינו המרוצים בארץ ובעולם. אתם בהחלט מוזמנים להצטרף לשלל לקוחותינו וליהנות מכל אלה במחירים משתלמים, שמצד אחד מעבירים מסר ברור של איכות ומצד שני מתאימים לכל אדם, לכל בניין, לכל עסק ולכל חברה. תיווכחו לדעת כמה ההצעות שלנו ב"פאר אנפון" הן אטרקטיביות, ויהוו עבורכם בחירה משתלמת בצורה יוצאת דופן.

"פאר אנפון" הינה חברה עם ותק של למעלה מ-50 שנה בתחום ייצור הדלתות האוטומטיות, ונחשבת למובילה בארץ עם מגוון לקוחות מוכרים ונחשבים בתחומם. אצלנו ניתן לקבל גם ייעוץ והתקנה בנושא דלתות חשמליות לבנייני מגורים, למשרדים, למקומות בילוי ולכל מקום המעוניין במראה חדשני ויוקרתי ובנוחות מקסימלית, ובעיקר בתחושת שביעות רצון על החלטה נכונה.

אתם מוזמנים להצטרף למאגר הלקוחות המרוצים שלנו וליצור איתנו קשר.

חברת פאר אנפון נותנת יעוץ והתקנה לבנייני משרדים, חברות ובתים משותפים המעוניינים בפתרון מעולה ונוח של דלתות כניסה לבניין מהדור החדש – דלתות חשמליות ואוטומטיות מעוצבות ובצבע לפי בחירתכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מערכות אינטרקום המתקדמות בשוק​

חברת פאר אנפון מתמחה בייצור והתקנת מערכות אינטרקום. מערכות אינטרקום של חברתינו הינן מהמתקדמות בשוק ומתאפיינות בעיצוב החדשני, הטכנולוגייה המתקדמת וידידותיות למשתמש. המערכות שלנו מותאמות

קרא עוד »
שיפוץ אינטרקום

האינטרקום הוא שומר הסף של בניין המגורים שלנו והוא דואג לכל מערך התקשורת בין אורחי הבניין לדיירים. כשהיינו ילדים, חשבנו שהאינטרקום הוא משחק להפגת שיעמום

קרא עוד »
דלתות כניסה אלומיניום

דלתות כניסה ניתן להשיג ממגוון חומרים ובמגוון דוגמאות עיצובים ומחירים אך מה שבטוח הוא שדלת הכניסה חייבת לשמור על מידה רבה של אמינות ולהיות עשויה

קרא עוד »
מעברים מהירים

אבטחה חיונית לכל עסק, במיוחד לבניינים ציבוריים. יחד עם זאת, אין זה סביר שחברות יהיו מעוניינות שאנשים שאינם מורשים יוכלו להיכנס למרכזים המסחריים שלהן ללא

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!