מה אנחנו מציעים

התקנת מערכות אינטרקום האם אפשר לעשות זאת לבד?

מערכות אינטרקום הפכו זה מכבר לפריט חובה בכל בית משותף, ואף בחלק מהבתים הפרטיים. בהתאם לביקוש הגבוה, שוק מערכות האינטרקום משתכלל כל הזמן וניתן למצוא מערכות אינטרקום עם מצלמה או בלי, עם קודן או בלי, ועוד. הדבר היחיד שאינו משתנה הוא הצורך בהתקנת המערכת. התקנה מקצועית וטובה של מערכת האינטרקום חיונית כדי לאפשר למערכת לעבוד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, ללא קלקולים וללא תקלות. למעשה, אם בוצעה התקנה כראוי, תחזוקת מערכת האינטרקום היא אפסית. מומחי האינטרקום של חברת פאר אנפון מסבירים על ההתקנה וחשיבותה.

לבחור מערכת ולהכין תשתית

כדי לבחור את מערכת האינטרקום המתאימה ביותר עבור הבניין שלנו יש לבחון היטב את הצרכים של הדיירים ודרישותיהם כלפי המערכת. לאחר שאנו מבינים מהי המערכת המתאימה ביותר לבניין, יש לבחון את נושא התשתית. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בתחום האינטרקום כמובן, כדי לבדוק איזו תשתית צריך כדי להתקין את מערכת האינטרקום שבחרנו, איזה עבודת הכנה יש לעשות, מהן עלויות העבודה ועוד, ולאשר את ההחלטות באסיפת הדיירים או בועד הבית.

חיווט

חיווט המערכת הוא החלק המסובך ביותר בהתקנה, והוא משתנה ממערכת למערכת – אם יש ארון חשמל פנימי ניתן למשוך את החיווט ממנו, אך אם אין ארון כזה נצטרך למשוך את החיווט מהארון החיצוני; אם יש צורך במתאם טלפון יש צורך לחבר את המערכת לקו הטלפון; אם קיים מסך, החיווט צריך להתחבר ישירות אליו וכו'. רבים טועים לחשוב כי הם יכולים להתקין מערכת אינטרקום בעצמם. על פניו, הדבר נכון, שכן העבודה היא, כביכול, לא מסובכת, וכל חשמלאי חובב יכול לבצע אותה. השאלה היא מה תהיה איכות העבודה במקרה כזה.

אבל יש הוראות…

כאמור, על פניו, התקנת מערכת אינטרקום היא עניין פשוט, ואם הכנו את התשתית בצורה נכונה, נוכל להתקין את מערכת האינטרקום בכוחות עצמנו. מערכות האינטרקום מגיעות, אמנם, עם הוראות התקנה והפעלה מפורטות למדי, אך חשוב לדעת ששלב ההתקנה הוא קריטי לגבי פעולתה התקינה של המערכת לאורך זמן. התקנה עצמית של מערכת האינטרקום לא רק מבטלת את אחריות היצרן על המערכת, אלא גם מגדילה בהרבה את הסיכוי שהמערכת לא תפעל באופן חלק ורציף לאורך זמן, ותתקלו בתקלות חזורות ונשנות, גדולות וקטנות.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות חשמליות אוטומטיות

הקידמה הטכנולוגית בעולם גרמה לגופים שונים להעדיף דלתות חשמליות אוטומטיות על פני דלתות ציר רגילות וידניות. עוד ועוד גופים ציבוריים ופרטיים, מסעדות, בתי מלון וכמובן

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!