מה אנחנו מציעים

סוגי דלתות כניסה לבניין

סוגי דלתות כניסה לבניין

בזכות העלייה באיכות החיים, במודעות לעיצוב וברמה הטכנולוגית, ניתן למצוא בשוק המקומי מגוון גדול ועשיר של דלתות כניסה לבניינים. דלתות אלו מוצעות בעיצובים ובצבעים שונים, עם מערכות אינטרקום וסגירה שקטה, ומאפשרות התאמה מלאה לחזות הבניין ולצרכי דייריו.

דלתות כניסה כאמצעי הגנה

תפקידן הבסיסי של דלתות כניסה לבניינים הינו לספק פרטיות והגנה מפני גורמים בלתי רצויים, שחלקם עלולים להסב נזק לשטח הציבורי והפרטי של הבניין. לכן, במרבית הבניינים מתקינים דלת כניסה משולבת עם מערכת אינטרקום מתקדמת, המהווה אמצעי לבירור של הנכנסים למתחם. בנוסף לכך, דלתות כניסה מספקות הגנה מפני פגעי מזג האוויר, כמו רוחות, אבק או גשם, ומבטיחות כי חדר הכניסה יהיה מקום נקי שנעים לשהות בו.

דלת כניסה לבניין בשנות האלפיים

בעבר היו דלתות כניסה לבניין מוצר סטנדרטי ופרקטי בלבד, אך בעשור השני של שנות האלפיים מוצעות הדלתות במגוון סוגים ודגמים מתקדמים ומעוצבים. כלומר, דלתות אלו לא רק מהוות אמצעי בטיחותי ופרקטי, אלא גם פריט עיצובי חשוב היוצר רושם ראשוני בבאי המתחם, ומעיד על יוקרת ואיכות הבניין ודייריו.

דלתות כניסה במגוון חומרים ועיצובים

דלתות כניסה מוצעות כיום במגוון חומרי גלם איכותיים ועמידים, כשבמיוחד נפוצות דלתות העשויות מאלומיניום בשילוב זכוכית עבה ומחוסמת. מעבר לכך, דלתות כניסה יכולות להיות אטומות בשילוב חומרים ואלמנטים שונים, כדוגמת עץ ופלדה. כמו כן, ניתן לרכוש בהזמנה אישית דלת כניסה דקורטיבית עם פיתוחי ברזל, ריקועי מתכת, עץ מגולף או זכוכית ויטראז'.

טכנולוגיות מתקדמות עבור דלתות כניסה

דלתות כניסה מבוססות בימינו על טכנולוגיות מתקדמות, ולרוב כוללות מערכת טריקה מושקטת בשילוב מערכת אינטרקום עם או בלי מצלמות. בנוסף לכך, דלתות כניסה מוצעות גם כדלתות אוטומטיות עם אפשרות לפתיחה מאפליקציה במכשיר הנייד, ועם מגון סוגי מערכות אינטרקום. מערכות האינטרקום יכולות להיות עם לחצנים מוארים, דיגיטאליות, בשילוב של קידוד, או מחוברות לתיבות הדואר של הדיירים.

עלות דלתות כניסה לבניין

עלותן של דלתות כניסה לבניין משתנה בהתאם לסוג הדלת המבוקשת, חומרי הגלם והטכנולוגיות הקיימות בה. מחיר הדלת עולה ככול שחומרי הגלם והטכנולוגיה איכותיים ומתקדמים יותר, וכמו כן דלתות מעוצבות בהזמנה אישית בעלות אלמנטים דקורטיביים עולות יותר מדלת סטנדרטית. מומלץ שלא להתפשר על איכות הדלת ולא לרכוש את המוצרים הזולים ביותר בשוק, מאחר שאלו נוטים להישחק ולהתקלקל. יש להעדיף דלת טובה ואיכותית המותקנת על ידי חברה ידועה ואמינה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות לבניין

כל בניין חייב להתהדר ולבחור דלתות לבניין בקפידה, דלתות אלו הן הפנים של הבניין והאלמנט העיצובי הראשון והחשוב ביותר כך שבחירה נבונה תשרת אתכם לשנים

קרא עוד »
דלתות אוטומטיות לכל בניין

לדלת הכניסה לבניין השפעה רבה ובלתי מודעת עלתדמיתו של הבניין בעיני דייריו ואורחיהם, ועל האווירה שתשרה בו. הפופולאריות של הדלתות האוטומטיות והדלתות החשמליות הולכת וגוברת,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!