מה אנחנו מציעים

דלתות כניסה מאלומיניום

בשנים האחרונות דלתות כניסה מאלומיניום הפכו לפריט אהוב על מעצבים, הן בתחום בנייני המגורים המשותפים והן בתחום של מבני משרדים ומסחר. מומחי חברת פאר אנפון, המובילה בארץ את תחום דלתות הכניסה כבר למעלה מ– 50 שנה, מרחיבים בנושא.

פנימה והחוצה

חשיבותן החזותית והאסתטית של דלתות הכניסה לבניין היא גדולה, גם בתחום המסחר, שם הנראות קובעת לפחות חלק מהרושם הראשוני שיש ללקוח על החברה, אך גם בתחום בנייני המגורים. כאשר נכנס אורח לבנין המגורים שלכם, או אפילו חולף במדרכה או בכביש על הפני הבניין, נראות הבניין קובעת את נורמת ההתנהגות שלו בתוך הבניין, ואת דעתו הבסיסית על הבניין ודייריו. בניין מוזנח יגרור יחס מזניח, ואילו בניין נקי מטופח, המצויד בדלתות כניסה מרשימות, יגרור יחס של כבוד והערכה.

למה דווקא אלומיניום?

בשנים האחרונות האלומיניום הולך ותופס נפח גדול יותר ויותר בתחום הבנייה. דלתות כניסה מאלומיניום מאופיינות בחוזק רב ועמידות, לצד קלות משקל, תחזוקה פשוטה, נקיון קל, ומראה אסתטי, מעוצב ומכובד. דלתות האלומיניום אינן יקרות, כיוון שהאלומיניום אינו חומר יקר, אך ניתן לבצע באלומיניום עיצובים שונים, ולגוון את צורת הדלת בקלות ובדרכים שבלתי ניתן לעבד ברזל, לדוגמא, או עץ. בנוסף לכל היתרונות שמנינו ובשל העובדה שהאלומיניום עמיד מטבעו, דלתות אלומיניום הן מוצר המחזיק מעמד לשנים רבות, מה שהופך את דלתות הכניסה מאלומיניום להשקעה קטנה ומשתלמת ביותר.

לא על האלומיניום לבדו

האלומיניום משולב, בדרך כלל, עם זכוכית מחוסמת כזו או אחרת, ליצירת דלתות שקופות, או שקופות למחצה, אך יציבות, חזקות ובטיחותיות. הטרנד המבוקש ביותר לאחרונה הוא שילוב זכוכיות צבעוניות, בדלתות הכניסה לבניין, עם דוגמאות או בלי. ניתן לעצב את הזכוכית לבדה ולהשאיר את מסגרת האלומיניום בלבד, או ליצור מסגרות אלומיניום גם לזכוכיות הצבעוניות ולדגמאות השונות, מה שהופך את הדלת לחזקה ויפה אף יותר. את דלתות האלומיניום ניתן להשיג בכל מידה, ולהתאימן לכל מנגנון פתיחה – ידני, אוטומטי, הזזה וכו', ולקבל חזות מרשימה לבניין בקלות רבה. בשל כל היתרונות שמנינו, ברור לכל בר דעת כי דלתות כניסה מאלומיניום הן הדלתות הנכונות לכל בניין.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!