מה אנחנו מציעים

דלתות אוטומטיות – רק יתרונות

בעבר נחשבו דלתות אוטומטיות למותרות, והותקנו רק בבנייני משרדים מפוארים, במלון דירות יוקרתי וכו'. העידן הכטנולוגי ורמת החיים העולה גרמו לכך שכיום ניתן למצוא דלתות אוטומטיות בכל הקניונים ובכל בנייני המשרדים, וכן במבני ציבור רבים. למעשה, דלתות אוטומטיות מותקנות בכל מקום בו נכנסים אנשים רבים ביום, כולל בנייני מגורים גדולים, ויש לכך סיבות רבות. צוות אתר "פאר אנפון" מונה את יתרונותיהן הרבים של הדלתות האוטומטיות.

מי לא מכיר

אין צורך להסביר בימינו מהי דלת אוטומטית. כולנו מכירים את הדלתות בעלות חיישני התנועה הנפתחות ונסגרות חרישית לפי הצורך, מהכניסה לקניון, לסופר פארם או לבניין המשרדים. רשימת היתרונות של דלתות אלה ארוכה, וננסה לגעת ביתרונות המרכזיים שלהן.

מהקל אל הכבד

נתחיל דווקא מהיתרון הכי פחות משמעותי אולי – מראה ואסתטיקה. דלתות אוטומטיות מעניקות לכל בניין חזות אלגנטית ויוקרתית, גם אם מדובר בסופרמרקט השכונתי. עצם קיומן של הדלתות משדר לנו יוקרה באופן תת מודע, וגורם לנו לחוש חשיבות בעת הכניסה למקום. עיצוב הדלתות נעשה כך שיתאים לעיצוב הכללי של המקום, והן משתלבות באופן מושלם בכל מבנה. כפועל יוצא לאותה אלגנטיות וחשיבות, מצליחות הדלתות האוטומטיות להשרות תחושת מנומסת מחד ומזמינה מאידך על כל הנכנסים.

ניקיון ותחזוקה

מבחינת ניקיון הדלת ותחזוקתה העניין פשוט מאוד: הדלתות האוטומטיות מצוידות במברשות המותקנות בצדדים, כך שבכל פתיחה וסגירה הן מוברשות באופן אוטומטי, מבפנים ומבחוץ. מכיוון שהדלתות נפתחות ונסגרות ללא מגע ידי אדם, הן שומרות על ניקיון באופן כללי, כך שאין צורך לנקותן באופן תדיר ואין גם צורך לחשוש מפני נגיעה בידית מזוהמת. מלבד נקיון הדלת עצמה, מסייעת דלת אוטומטית גם לשמירה על הנקיון בתוך המבנה, בכך שהיא מונעת מלכלוך ואבק להיכנס פנימה ומקטינה לכדי מינימום את הלכלוך הנכנס כאשר הדלת נפתחת.

זה נוח

דלתות ש"מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן", כמו ששר מאיר אריאל, מקילות מאוד על כל ההתנהלות בכניסה וביציאה. הורים עם עגלות ילדים, מי שמדבר בטלפון הנייד, כשהידיים עמוסות קניות, כשיש תיקים רבים או כבדים וכו'. בכל המקרים האלה ובמקרים רבים נוספים הדלתות פשוט מקילות על ההתנהלות של הכניסה והיציאה.

גישה נוחה לבעלי מוגבלויות

פעמים רבות מתקשים נכים היושבים בכיסא גלגלים לדוגמא, או בעלי מוגבלויות שונות, להתנהל באופן עצמאי בעת כניסה ויציאה ממקומות שונים. התקנת דלתות אוטומטיות מקילה עליהם ביותר, ומאפשרת להם גישה נוחה ופשוטה. ברוב המקרים, הדלתות האוטומטיות רחבות יותר מדלתות רגילות, נתון התורם אף הוא לנוחות המעבר.

בידוד

דלתות אוטומטיות מסייעות הן לבידוד אקוסטי והן לבידוד טרמי של המקום. שמירת הדלתות סגורות, כשאין חשש שנשכח לגור את הדלת בעצמנו, מאפשרת לרעשי הסביבה הישאר בחוץ, ומונעת מאוויר חם לחדור בקיץ ומאוויר קר לחדור בחורף. כך הדלתות האוטומטיות תורמות לחיסכון בצריכת אנרגיה לחימום וקירור.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אוטומטיות

דלתות הזזה אוטומטיות חברת פאר אנפון הינה יבואנית בלעדית של מערכות דלתות אוטומטיות של החברות האירופאיות: TOPP (www.Topp.it), TAU (www.tauitalia.com), ERREKA (www.erreka.com) המבטיחות איכות, שירות

קרא עוד »
דלתות חשמליות אוטומטיות

הקידמה הטכנולוגית בעולם גרמה לגופים שונים להעדיף דלתות חשמליות אוטומטיות על פני דלתות ציר רגילות וידניות. עוד ועוד גופים ציבוריים ופרטיים, מסעדות, בתי מלון וכמובן

קרא עוד »
דלת חשמלית

יוקרתית, נקייה וסטרילית, דלת חשמלית היא פתרון יוקרתי ומתקדם לכל עסק, משרד או בניין בימינו. פתרון כזה עומד גם בתנאי החוק לנגישות במבנים ציבוריים, המחייב

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!