מה אנחנו מציעים

החלפת דלתות חשמליות

לובי הכניסה לבניין הוא השער של הבניין והוא יוצר את המפגש הראשוני שלנו ושל אורחינו בעת כל ביקור בבניין. למראה הויזואלי של האינטרקום ודלת כניסה ישנה חשיבות רבה בחוויה הפנימית שאנו עוברים בעת הכניסה לבניין כאשר ברגע שאנו רואים לפנינו דלת חדישה ויוקרתית אוטומטית אנו מקבלים חוויה שונה לגמרי מאשר המפגש עם דלתות כניסה מוזנחות וישנות.

השימוש בדלת אוטומטית חשמלית באמצעות מנגנונים משוכללים וחדישים מספק מענה מצוין לאנשים בעלי מוגבלויות כאלו או אחרות וכן ניתן לשלבן בקו העיצובי של כל לובי הבניין תוך שמירה על סביבה הגיינית ופרונט נקי.

החלפת דלת חשמלית

אם קיבלתם איתות מהדלת החשמלית שמשהו כבר לא עובד כשורה,כנראה שתזדקקו באחת משני אופציות: החלפה או תיקון הדלתהפתרון של החלפת הדלת פותר את הבעיה מהשורש אך על אף שזאת הפעולה האידיאלית והמומלצת,חשוב שהחלפת הדלת תעלה לכם יותר מאשר תיקון של דלת חשמלית.

בד"כ ניתן להימנע מהצורך  בהחלפת דלת כניסה חשמלית כשר מבצעים את ההתקנה עם חברה מנוסה להתקנת דלתות חשמליות לבניין ובכך ליהנות מהתקנה בטוחה ומקצועית תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובכך הסיכויי שהדלת תזדקק להחלפה או תיקון בטווח הקצר תיקטן משמעותית.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

שיפוץ אינטרקום

האינטרקום הוא שומר הסף של בניין המגורים שלנו והוא דואג לכל מערך התקשורת בין אורחי הבניין לדיירים. כשהיינו ילדים, חשבנו שהאינטרקום הוא משחק להפגת שיעמום

קרא עוד »
תיבות דואר למוסדות

לרוב במוסדות ישנם משרדים רבים ולכל משרד יש תיבה פרטית. כאשר מזמינים או מתכננים תיבות דואר למוסדות יש להתחשב בנוחיות של כל המשרדים ולתכננן את

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!