מה אנחנו מציעים

בתחום של דלתות כניסה, אלומיניום הוא השולט. על מה ולמה?

ענף דלתות הכניסה לבניין הוא ענף דינמי ומתפתח, והמצאות חדשות נולדות בו כל הזמן. ברוב הבניינים היום מותקנת דלת אינטרקום, הן בבניינים שנבנו בעשר השנים האחרונות והן בבניינים ישנים יותר שעברו שיפוץ. ישנן דלתות מפוארות וישנן דלתות סטנדרטיות, ישנן דלתות אוטומטיות וישנן כאלה המופעלות עם קודן, והמילה אחרונה בתחום דלתות הכניסה לבניין היא דלתות המופעלות בעזרת הטלפון הסלולרי, בדומה לשערי החניון. כך או כך, בכל הקשור לדתות כניסה אלומיניום הוא החומר השולט בשוק, כששניה לו הזכוכית. לדלתות האלומיניום יתרונות רבים, ומנהלי חברת פאר אנפון, החברה המובילה לייצור דלתות כניסה לבניין בישראל,  שמחים להסביר מדוע זה כך.

למה דווקא אלומיניום?

אלומיניום הוא אחד החומרים השימושיים ביותר בתעשיית הבנייה בארץ ובעולם. האלומיניום משמש ליצירת פרופילי דלתות וחלונות, משולב בבנייה בגבס, בונים ממנו מעקות, סורגים, סככות ועוד. לאלומיניום כמה תכונות מרכזיות ההופכות אותו לפופלארי: קלות משקלו מחד לעומת חוזקו מאידך, גמישותו והאפשרות ליצור ממנו מגוון גדול של מוצרים במגוון גדול של צורות, היותו חסר תכונות מגנטיות (בניגוד למתכות אחרות) וכן מחירו הזול.

אטימות ובלאי

יתרון גדול נוסף שיש לאלומיניום הוא עמידותו הגדולה. האלומיניום אינו מעלה חלודה, אינו נשחק בקלות ואינו מתבלה במהירות. האלומיניום עמיד בתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום, קור, לחות, יובש, רוח וכו'), ועמיד באופן יחסי גם בפני ונדליזם והשחתות מכוונות של ילדים או בני נוער. בנוסף, על ידי עיבוד האלומיניום ניתן להגיע לדיוק רב, ולהתאים את הפרופילים למסגרות בצורה מירבית ובקלות רבה, מה שלעיתים קשה להשיג עם חומרים אחרים. עובדה זו מאפשרת ליצור דלתות כניסה אלומיניום האטומות בצורה מירבית.

והיופי?

העיצוב באלומיניום, כפי שכבר ציינו, הוא קל ונוח, ולכן, מבחינה צורנית, ניתן להשיג כמעט כל מראה וצורה שרוצים. צבעו הכסוף הטבעי של האלומיניום מעניק לו מראה הייטקי מתוחכם, ובעזרת העיצוב הנכון האלומיניום מקבל מראה מתוחכם וחדשני. אם הצבע אינו מוצא חן בעיניכם, ניתן לצבוע את האלומיניום בצבעים עמידים, המוסיפים לאלומיניום שכבת מגן.

השורה התחתונה

לאור כל האמור לעיל נראה שכבר ברור מדוע בתחום של דלתות כניסה אלומיניום הוא החומר המוביל, הלא כן?

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אוטומטיות לכל בניין

לדלת הכניסה לבניין השפעה רבה ובלתי מודעת עלתדמיתו של הבניין בעיני דייריו ואורחיהם, ועל האווירה שתשרה בו. הפופולאריות של הדלתות האוטומטיות והדלתות החשמליות הולכת וגוברת,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!