מה אנחנו מציעים

על דלתות אינטרקום היום ומחר

על דלתות אינטרקום היום ומחר

הצורך להגן על עצמנו, על ביתנו ועל אהובינו, יחד עם רמת האלימות הגוברת, הם הגורם הראשי לריבוי התקנת דלתות אינטרקום בבנייני משרדים, עסקים, בנייני דירות ולאחרונה גם ביותר ויותר בתים פרטיים. דלתות האינטרקום המשוכללות מאפשרות לנו לשמור על פרטיות מצד אחד, ומספקות לנו הגנה מצד שני.

היצע וביקוש

ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות, במקביל לביקוש ההולך וגובר לדלתות אינטרקום, הובילו לפיתוח סוגים שונים של דלתות אינטרקום, מחומרים שונים, בעיצובים שונים, ועם מנגנונים שונים, הן של פתיחה וסגירה והם מנגנון אחר של מערכת האינטרקום עצמה. לכל דלת יתרונות וחסרונות כמובן, והמגוון הרב של הדלתות מאפשר לנו להתאים בצורה אידיאלית את הדלת לבניין בו היא מותקנת, בהתאמה לצרכים של דיירי הבניין או בעלי העסקים שבו, ללא צורך בפשרות עיצוביות, בטיחותיות או בפשרות שאינן נוחות לשימוש.

עיצוב ורסטילי

כאמור, דלתות האינטרקום המודרניות מגיעות בצורות שונות, ולכן אין מניעה לשלב אותן בכל מבנה שהוא. ניתן להתקין דלתות דו כנפיות, דלתות אוטומטיות, דלתות הזזה ועוד. מערכת האינטרקום עצמה יכולה להיות מוצמדת לדלת מבחוץ, שקועה בגדר, משוקעת בשער עצמו ועוד. ניתן לשלב מערכת אינטרקום בכל מבנה קיים, כך שאין מה לחשוש מחוסר התאמה למבנה, בין אם מדובר על בניינים משותפים, מפעלים, משרדים, בתי עסק או בתים פרטיים.

טכנולוגיה מתקדמת בשירות דלתות אינטרקום

דלתות אינטרקום אינן המצאה של השנים האחרונות אך רמת השכלול שהן הגיעו אליה היא גדולה מאוד, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית הגדולה של השנים האחרונות. בעבר מערכות האינטרקום היו בעיקר מערכת שמע דמוית טלפון ביתי המחוברת מבחוץ ומבפנים. כיום מצוידות מערכות האינטרקום במצלמות, המצלמות לא רק את המצלצלים בדלת ומאפשרות לזהות אותם בטרם הפתיחה, אלא גם את כל המתרחש על יד הדלת 24 שעות ביממה. עצם קיומה של המצלמה מוריד בצורה ניכרת את כמות הנסיונות לפריצה פנימה ואם כבר מתרחשת פריצה או ניסיון לפריצה, היא מאפשרת לזהות את הפורצים בקלות יתרה, גם אם לא מותקנות בבניין מצלמות אבטחה נפרדות.

קודנים

גם הקודנים של היום משוכללים יותר משהיו פעם כמובן, והם יכולים להחליף את מקומו של השוער האנושי בכל מקום. מערכות הקודנים המודרניות הצמודות לדלתות האינטרקום קשות לפריצה ומאפשרות בטיחות מירבית בכל בניין ובניין בו הן מותקנות.

עם המבט לעתיד

סביר להניח כי המגמה הקיימת היום תימשך בשנים הקרובות, וביותר ויותר מבנים יותקנו דלתות אינטרקום כאלה או אחרות, בדרגת שכלול הולכת ועולה. ככל שיש יותר ביקוש למוצר כך עולה רמת השכלול שלו, ומשקיעים יותר בפיתוחו, לכן יש לצפות לדלתות אינטרקום חכמות יותר, מתוחכמות יורת ויעילות יותר בשנים הקרובות.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת אוטומטית דו כנף

דלת הזזה אוטומטית דו כנפית היא דלת בעלת שתי כנפיים אשר נפתחות באותו הזמן לשני הצדדים. לכל כנף מוצמד ציר שקובע את כיוון הפתיחה. דלת

קרא עוד »
מעברים מהירים

אבטחה חיונית לכל עסק, במיוחד לבניינים ציבוריים. יחד עם זאת, אין זה סביר שחברות יהיו מעוניינות שאנשים שאינם מורשים יוכלו להיכנס למרכזים המסחריים שלהן ללא

קרא עוד »
מערכות אינטרקום

חברת פאר אנפון מתמחה בייצור והתקנת מערכות אינטרקום. מערכות אינטרקום של חברתינו הינן מהמתקדמות בשוק ומתאפיינות בעיצוב החדשני, הטכנולוגייה המתקדמת וידידותיות למשתמש. המערכות שלנו מותאמות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!