מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום – הדור הבא

זוכרים את הימים שלא הייתה דלת כניסה לבניין, ובוודאי לא מערכת אינטרקום? רמת הביטחון האישי הירודה של כולנו, לצד הנטייה ההולכת וגוברת של דור החדש להסתגר בד' אמותיו, הפכו את דלת הכניסה לבית לא רק לסמל סטטוס אלא גם למקדם הגנה בפני אורחים לא קרואים. אמנם יש עד היום בניינים ישנים חסרי דלתות ולובי, אבל בכל הבניינים החדשים, ובכל הבניינים המשופצים, מותקנות מערכות אינטרקום חדישות, הכוללות מצלמה וקודן. צוות המומחים של חברת פאר אנפון, המתמחה בייצור, שיווק והתקנה של מערכות אינטרקום חדשניות, מסביר על מערכת האינטרקום המתקדמת בשוק.

בטחון לפני הכל

כפי שציינו, תחושת הבטחון האישי של כולנו הולכת ויורדת, לא רק במרחב הציבורי אלא גם במרחב הפרטי, בתוך ביתנו. מגמה מצערת זו גורמת להתקנת סורגים, להקמת חומות גבוהות ולהתקנת שערי ברזל נעולים כמעט בכל בית פרטי. סביר להניח שאמצעים אלה היו ננקטים גם בבנייני קומות אם זה היה אפשרי, אך מכיוון שברוב המקרים זה אינו אפשרי, ננקטים צעדים אחרים להבטחת הבטחון המקסימלי של דיירי הבניין, כדוגמאת התקנת מערכת אינטרקום הכוללת מצלמה וקודן.

איך עובדת מערכת אינטרקום עם מצלמה?

במערכת אינטרקום רגילה, ישנה מערכת שמע הממוקמת מחוץ לבניין, יחד עם פאנל לחצנים כלשהו המאפשר צלצול לדירה מסוימת, ושפופרת בתוך הדירה, המצוידת בכפתור לפתיחת הדלת במקרה הצורך. במערכות אינטרקום מתקדמות יותר יש גם קודן, המאפשר להדיירים להיכנס לבנין על ידי הקשת קוד קצר, ומעלה מעט את רמת האבטחה. מערכות האינטרקום החדישות כוללות, בנוסף לכך, גם מצלמה המשדרת בשידור חי ובלתי פוסק את הנעשה מחוץ לדלת הכניסה אל מסכים המותקנים בדירות, כך שהדיירים יכולים לראות מי עומד בכניסה לפני שהם פותחים את הדלת.

מי משתמש במערכת אינטרקום עם מצלמה?

בעבר הלא כל כך רחוק מערכות אינטרקום עם מצלמה שימשו רק בבנייני יוקרה שונים, למגורים או משרדים, והחליפו את תפקידו של השומר בכניסה לבניין. היום, מותקנות מערכות אלה גם בבנייני דירות ובבתים פרטיים רבים. מערכת אינטרקום עם מצלמה וקודן מעלה, כאמור, את רמת האבטחה בבניין, וכאשר מדובר בבניין רב קומות התקנתה משתלמת כלכלית.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!