מה אנחנו מציעים

כל מה שצריך לדעת על דלתות כניסה אלומיניום

ההתפתחות הטכנולוגית המבורכת גורמת לשינויים רבים בחיינו, ומגדילה את המבחר של המוצרים העומדים לרשותנו בתחומים שונים. אחד התחומים בהם ניתן לראות את ההתפתחות והמגוון הוא תחום דלתות הכניסה לבניינים, בעיקר בזכות האלומיניום שנכנס אל חיינו בסערה לפני כעשר שנים. דלתות כניסה אלומיניום הפכו לדלתות הכניסה המבוקשות ביותר, בזכות מעלותיו הרבות של האלומיניום, ובזכות האפשרות לעצב אותו בצורות שונות, לצבוע אותו ועוד. כך, מה שלא היה אפשרי לפני עשר שנים, אפשרי היום.

פונקציונליות ועיצוב

דלתות הכניסה לבניין צריכות להיות, קודם כל, פונקציונליות כמובן, אך מעבר לעובדה שהן צריכות להיפתח ולהיסגר ולשמור על פרטיותם של דיירי הבניין, יש להן גם תפקיד עיצובי. דלת כניסה לבניין כמוה ככרטיס ביקור המוגש לכל אורח שנכנס לבניין, ויש לה חלק רב באווירה השורה בבניין. בעבר התחום העיצובי של דלתות הכניסה היה מוגבל, ולכן ההתייחסות הייתה בעיקר לפן הפונקציונלי שלהן, אך כיום, כאמור, עיצוב דלת הכניסה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבניין בכלל ועיצוב הלובי בפרט.

דלתות כניסה אלומיניום

כפי שציינו בתחילה, לאלומיניום תכונות ההופכות אותו לחלק בלתי נפרד מחיינו, בעיקר בתחום הבנייה. האלומיניום קל משקל מצד אחד אך חזק מצד שני, גמיש ונוח לעיבוד אך גם עמיד בפני נזקים שונים, ומחירו זול יחסית. תכונות אלה הופכות את האלומיניום לחומר המועדף למוצרים רבים, ביניהם פרופילי דלתות הכניסה לבניינים השונים. את האלומיניום קל לעצב בדרכים שונות ולהתאימו לכל הלך רוח עיצובי ואף לצבוע אותו בצבעים שונים. מנגד, האלומיניום חזק, כאמור, ומחזיק היטב את הזכוכית הכבדה לאורך זמן.

דלתות מבית טוב

חברת פאר אנפון מייצרת, משווקת ומתקינה דלתות כניסה אלומיניום בעיצובים שונים, תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר, תמיד. מוצרי החברה יפים ומועצבים, וכן מצוידים בתו התקן של מכון התקנים הישראלי והמכון לבקרת איכות. החברה הוקמה לפני יותר מחמישים שנה, ונחשבת לחברה הותיקה והטובה ביותר בתחום, השומרת על חדשנות ומובילה בחידושים בתחום.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת אוטומטית טלסקופית

דלת אוטומטית טלסקופית היא דלת הזזה אוטומטית הכוללת שתי דלתות הזזה הנפתחות במקביל זו אחרי זו לאותו הכיוון. דלתות טלסקופיות הן דלתות הזזה חשמליות המותקנות

קרא עוד »
דלתות אוטומטיות

דלתות הזזה אוטומטיות חברת פאר אנפון הינה יבואנית בלעדית של מערכות דלתות אוטומטיות של החברות האירופאיות: TOPP (www.Topp.it), TAU (www.tauitalia.com), ERREKA (www.erreka.com) המבטיחות איכות, שירות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!