מה אנחנו מציעים

דלתות אוטומטיות לעסקים

לא מעט בתי עסק, מעוניינים להתקין דלת אוטומטית בבית העסק. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות אוטומטיות לעסקים ולכן, לפני שבוחרים דלת אוטומטית לעסק, חשוב מאוד להכיר את סוגי הדלתות שקיימות כיום ואת היתרונות אל מול החסרונות שלהם. את הדלתות האוטומטיות ניתן למצוא כיום במגוון רחב של חללים שונים לרבות: מוסדות ציבוריים, חנויות, בנייני משרדים ועוד. הסיבה לכך היא שהן משלבות בין דקורטיביות, יוקרה ואיכות. מעבר לכך, הם מציעים פתיחה וסגירה שקטה והן פונקציונאליות ופרקטיות.

כיצד בוחרים דלתות אוטומטיות לעסקים?

בכדי לבחור בצורה הטובה ביותר דלתות אוטומטיות לעסקים, כל עסק צריך להגדיר את הצרכים שלו הנוגעים לדלת זאת.  כמובן שלאחר שמגדירים את הצרכים, יש צורך לברר על חברות שונות המציעות שירות בתחום ולבחור את החברה הטובה ביותר, שיש לה המלצות רבות וידוע כי כל הדלתות שהיא מספקת הן איכותיות, עמידות ודקורטיביות. מעבר לכך, יש הבדל בין דלתות אוטומטיות ועל כן, חשוב להכיר את הסוגים השונים של דלתות אלה וזאת בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

סוגים של דלתות אוטומטיות

ניתן לחלק את הסוגים של דלתות אוטומטיות לכמה סוגים מרכזיים:

ראשית כל, דלת הזזה אוטומטית אשר לרוב מרכיבים אותה בכניסה לבית העסק והיא מאפשרת לרוב 6 מצבים הכוללים אפשרויות שונות כגון: אפשרות להיכנס בלבד או אפשרות לצאת בלבד, אפשרות לנעול את הדלתות או להשאיר אותן פתוחות, אפשרות לפתוח את הדלתות בצורה מלאה או חלקית.

דלת כנף אוטומטית אשר לרוב ניתן למצוא בבתי חולים או בכל מבנה התואם בין היתר לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. משובר על דלת שנפתחת ב90 מעלות ויותר והמנעול שמולבש עליה מאפשר פתיחה וסגירה אוטומטיים. את המנגנון המדובר ניתן להתקין על כל דלת כנף רגילה שפותחים בציר החוצה או פנימה.

דלת קריסה אוטומטית שניתן למצוא אותה בעיקר במקומות שהפתח בהן משמש בתור יציאת חירום. היא פועלת כדלת הזזה אוטומטית רגילה בזמני שגרה, אך בזמני חירום אפשר לפתוח אותה על ציר כנף החוצה כאשר נמלטים מהמבנה.

יש לבחור את סוג הדלת האוטומטית המתאימה ביותר למבנה העסק ולצרכים העומדים על הפרק.

לקוחות מספרים :)

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

דרכים נוספות ליצירת קשר

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מערכת כניסה מודרנית
מערכת כניסה מודרנית

השאלה איזו להציב בכניסה למשרד שלכם מטרידה אתכם לאחרונה? בחרתם לעשות שיפוץ וברור לכם שהדלת היא חלק בלתי נפרד מהחידוש של המקום? אתם לגמרי צודקים.

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!