מה אנחנו מציעים

תיקון תיבות דואר

תיקון תיבות דואר

תיבת הדואר מכונה גם "תיבת המכתבים" והיא נועדה על מנת לקבל את כל הדואר הנכנס שאנו מקבלים בצורה נוחה ומרוכזת. בנוסף להיותה תיבת הדואר הנכנס, לתיבה זו יש גם חשיבות ויזואלית רבה בנראות וייצוג של כניסת בניין המגורים או בניין המשרדים.

תיבות הדואר של הבניין מהווה חלק נכבד מהכניסה ללובי. בגלל הנוכחות והגודל של תיבות הדואר, התיבות הללו הם הדבר הראשון שיגנוב את הפוקוס של כל אדם ולכן חשוב להשקיע בתיבות חדישות, בולטות , אטרקטיביות ואלגנטיות שיספקו חווית כניסה מרשימה לשנים רבות.

חשוב להבחין בהבדל בין דואר אשר מגיע לבית פרטי/עסק קטן לבין תיבות דואר למוסדות. למוסד גדול יגיעו בדרך כלל כמויות דואר גדולות ולכן התיבות יהיו עמוקות וגדולות יותר לעומת בית פרטי בו הדואר המתנקז בתיבה הוא בדר"כ דואר ל 3-4 נפשות.

שיפוץ ותיקון תיבת דואר – פאר אנפון

גם לתיבת הדואר מגיע עיצוב הולם! אין ספק שהמפכות העיצוב לא פסחו על תיבות הדואר הביתיות וכיום ניתן לבחור בין מספר סגנונות של תיבות דואר ולשדרג את תיבת הדואר הישנה ולא מחמיאה,בתיבות דואר  מסוגננות,עדכניות ומודרניות אשר ובשלל צבעים ודגמים. אנו בפאר אנפון מספקים עבורכים שירותי תיקון,הקנה ושיפוץ של תיבות דואר למוסדות, תיבות דואר לבתים פרטיים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!