מה אנחנו מציעים

תיקון דלתות אלומיניום

דלתות כניסה לבניין מהוות אלמנט ויזואלי חשוב מאוד בעיצוב הבניין כולו ולכן חשוב להשקיע מחשבה מרובה בבחירת סוג הדלת, בתחום של דלתות כניסה למשרדים או בנייני מגורים ניכר כי ישנה עלייה גורפת בביקוש לדלתות אלומיניום וזאת בזכות תכונותיו הנשגבות של חומר האלומיניום והן המראה היוקרתי שהוא מעניק. האלומיניום ידוע במשקלו וכן הוא יחסית קל לתחזוקה וניקוי,דבר חשוב מאוד כאשר מדברים מעוניינים בהתקנת דלת כניסה לבניין.

תיקון דלת אלומיניום

דלתות אלומיניום ידועות בעמידותן בפני נזקי מזג האוויר ומזיקים כאלו או אחרים. אך לעתים גם דלתות אלומיניום דורשות החלפה או תיקון וזה תלוי בסוג התקלה. לעתים עלולה להיווצר שחיקה או חריקה בציר הדלת או שהדלת יוצאת מהכיוון ואז נוצר לו פער בין הדלת למשקוף. גם חלודה אשר מתווצרת עם הזמן   יכולה לפגוע בצילינדר או בחלקה התחתון של הדלת.

מומלץ לבצע את תיקון הדלת באותה החברה אשר מתקינה את הדלתות ולכן אנו בפאר אנפון תעשיות מספקים שירות 360 מעלות בכל מה שקשור בהתקנה החלפה ותיקון של דלתות אלומיניום וכל זאת תוך עמידה בתווי תקן מחמירים ביותר ויבוא בלעדי של המותגים הנחשבים בעולם בתחום דלתות האלומיניום.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות חשמליות אוטומטיות

הקידמה הטכנולוגית בעולם גרמה לגופים שונים להעדיף דלתות חשמליות אוטומטיות על פני דלתות ציר רגילות וידניות. עוד ועוד גופים ציבוריים ופרטיים, מסעדות, בתי מלון וכמובן

קרא עוד »
ארון הפקדה לטלפונים סלולריים

ארונות הפקדה לטלפונים סלולריים מותאמים אישית לצרכי הלקוח, מוגנים ונטענים. תאים לטלפונים סלולריים מאפשרים לארגונים ביטחוניים, משרדי ממשלה, ארגונים חשאיים, אוניברסיטאות ושאר הארגונים פתרון חכם,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!