מה אנחנו מציעים

תיבות דואר מעוצבות

תיבת דואר לא נשמעת כאביזר שיש בו עיצוב או שבכלל יש צורך בהשקעת העיצוב שלו. אבל אם נחשוב על זה לעומק, הרי תיבת דואר נמצאת בכניסה לבית או לבניין שלנו והיא כמו הדלת, חלק מהרושם הראשוני שהבית שלנו עושה על כל הנכנסים אליו. אז למה בעצם לא לבחור בתיבת דואר מעוצבת? ריכזנו כאן כמה סגנונות של תיבות דואר מעוצבות למקרה ותרצו לבחור באחת כזאת.

תיבות דואר מעוצבות בסגנון בריטי, איטלקי או אמריקאי

תיבות מעצובות יכולות להגיע בסגנון התיבות הבריטיות או האיטלקיות המהודרות, תיבות מעוטרות בפרזולים ותבליטים, עשויות לרוב מפח או אלומניום. ניתן למצוא אותן במגוון צורות, מעוצבות בצורת בית או בצורה בקלאסית על גג מעוגל. כיום ניתן גם למצוא תיבות דואר בסגנון התיבות האמריקאיות שמגיעות על עמוד ובעלות צורה ארוכה ומעוגלת למעלה תיבה זו מגיעה עם מקל אדום שמעיד על כך שהתיבה מלאה או ריקה.

חריץ למכתבים

לאלו מכם שלא רוצים תיבת דואר ממש אלא מעדיפים את החריץ למכתבים, גם הוא חזר לאופנה. חריץ למכתבים מותקן על דלת הכניסה, והדואר עצמו מגיע יש אליהם וחוסך לכם את המנעול או המפתח לדואר. חריץ כזה ניתן למצוא מברונזה, פליז או ניקל, ישנם מספר עיצובים וסוגים.

תיבות דואר מעץ

לאלו מכם שאוהבים עץ, תיבות דואר מעץ הם אידאליות. תיבות אלו ניתן למצוא בשלל עיצובים וצורות כמובן ניתן לעצב איזה תיבה שאתם רוצים. עץ קל מאוד לעצב ולצבוע באיזה צבע שרוצים. אם דלת הכניסה או ריהוט הגן שלכם הוא מעץ קל מאוד להתאים את תיבת הדואר שלכם לסוג וצבע העץ הקיים.

תיבות דואר מברזל

סוג נוסף של תיבות דואר מעוצבות הן תיבות מברזל. כאן ניתן ממש לעצב תיבה יחודית לכם, לפי התאמה אישית. היתרון של ברזל הוא שהוא מאוד חזק ועמיד בפני כל דבר, מזג אויר, חום, קור וגם קשה מאוד לפגוע בו או להשחית אותו. עיצוב בברזל הוא יותר קשה ולכן גם יותר יקר, אבל תיבות דואר מברזל הן יפות, מרשימות ומחזיקות מעמד הרבה שנים.

תיבות דואר מאלומיניום

כן גם תיבות מאלומיניום ניתן לעצב. כיום אלומיניום, שהוא החומר המועדף בבניית תיבות דואר, מגיע המספר צבעים, מספר גדלים וניתן למצוא מספר רב של תיבות דואר מעוצבות מאלומיניום. היתרון הגדול של אלומיניום הוא בחוזק שלו ובעמידות שלו מפני פגעי הטבע.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אלומיניום לבית

עמידות השילוב בין שני הגורמים הללו בא לידי ביטוי היטב בדלתות כניסה אלומיניום המציעות סגנונות עיצוב רבים ומגוונים כמו גם מערכות נעילה מתקדמות המספקות הגנה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!