מה אנחנו מציעים

תיבות דואר מעוצבות לבית

מהפיכת העיצוב שעוברות על כל העולם בעשורים האחרונים לא פסחה על אף פריט, ובכלל זה תיבות דואר, שהפכו מעוד מוצר פרקטי המותקן באופן אוטומטי בכל בניין ובית לפריט שיש לו אופי משלו. היום ניתן למצוא תיבות דואר מעוצבות בשלל דרכים, ממגוון חומרים, כשהחומר המוביל שבהם הוא אלומיניום, בזכות יתרונותיו הרבים.

סוגי תיבות דואר

ישנם כמה סוגים כלליים של תיבות דואר שניתן לעצב בצורות שונות. בבנייני דירות משותפים, כדי לא לפגוע בעיצוב הכניסה, כל תיבות הדואר מעוצבות באותה צורה, בדרך כלל בהתאם לבחירת האדריכל, ובדרך כלל הן מהוות חלק אינטגרלי מקיר הכניסה לבניין, וממוקמות בסמוך לדלת. בבתים פרטיים ישנן שתי אפשרויות למיקום תיבת הדואר: על הגדר ההיקפית של הבית, בסמוך לשער הכניסה, או על שער הכניסה לחצר, כחלק אינטגרלי ממנו או בהרכבה עליו.

תיבות דואר מעוצבות עם אינטרקום

הלהיט החם ביותר בתחום תיבות הדואר המעוצבות הוא תיבות דואר מעוצבות המשולבות עם מערכת האינטרקום הביתית. את המערכת המשולבת ניתן להתקין על הגדר ההיקפית, מתחת לטיח או מעליו, או על שער הכניסה, כחלק ממנו. תיבות הדואר המעוצבות עשויות בדרך כלל אלומיניום, וגם במקרה זה זהו החומר המומלץ.

למה דווקא אלומיניום?

לאלומיניום מספר יתרונות חשובים ומשמעותיים, שהופכים אותו לחומר שימושי ביותר בענף הבנייה, וככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך נמצאים לו יותר ויותר שימושים. האלומיניום הוא חומר קל משקל, כך שקל להתקין אותו, לתלות אותו וכו' בכל מקום, ללא חשש מכובד משקל. מאידך, קלות משקלו של האלומיניום אינה פוגעת בחוזקו ועמידותו, ותיבות דואר מעוצבות באלומיניום הן תיבות חסינות בפני כל דבר כמעט, כולל ונדליזם, מים ואש. מחירו הנמוך של האלומיניום הוא יתרון נוסף, ובנושא של תיבות דואר מעוצבות הפרט הכי חשוב הוא קלות העיצוב באלומיניום. מכיוון שהאלומיניום הוא חומר גמיש מאוד בחימום וקל לעבד אותו, ניתן לעצב בעזרתו תיבות דואר מגוונות ויפות, כמו שאי אפשר לעשות באף חומר אחר.

שאלות על עיצוב

תיבות דואר מעוצבות מאלומיניום, וגם מחומרים אחרים, יכולות להגיע בשלל צורות ועיצובים, מעבר למיקום ההתקנה. ברוב המקרים תיבות הדואר יעוצבו בצורה מרובעת או מלבנית, אך זה לא חובה. בזכות יתרונות נוספים של האלומיניום ניתן לשחק עם הטקסטורה של התיבה, עומקה, גובהה, צבעה, דרך כתיבת השם על התיבה, ועוד. העיקרון המנחה צריך להיות התאמה לעיצוב הכלל של הבית בכלל ושל שער הכניסה לבית בפרט.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת לבניינים המלצה

בעידן של היום, גם בנוגע למוצר כמו דלת כניסה לבניין המלצות הן דבר חשוב והבחירה בחברה טובה ואמינה תלווה אתכם לאורך שנים. המלצה אמינה וטובה יכולה לחסוך

קרא עוד »
דלתות הזזה אוטומטיות

אתם באים להיכנס לבניין שלכם או למשרד ובידיכם קניות/ ציוד/ מסמכים/ תיק או מטריה? טוב שהתקנתם דלתות הזזה אוטומטיות! על ידי מעבר לדלתות אוטומטיות הפכו

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!