מה אנחנו מציעים

עיצוב תיבות דואר לבתים

תיבות דואר לא נחשבת בעיני רבים כאובייקט עיצובי לבית. אם חושבים על זה תיבת דואר היא חלק מהכניסה לבית ובעצם חלק מהרושם הראשוני שמקבל לכל מי שמגיע אלינו לבית. מכיוון שאנחנו לרוב חייבים תיבת דואר, מה לעשות, עדיין מקבלים מכתבים,למה לא להשקיע בעיצוב גם של תיבת הדואר. אז איזה אפשרויות עומדות בפנינו בעיצוב תיבות דואר לבתים?

תיבות דואר לבתים מאלומיניום – הרוב הקיים

כיום מרבית מתיבות הדואר עשויות מאלומיניום. היתרון של אלומיניום הוא שהוא באופן יחסי יותר זול מחומרים אחרים, הוא עמיד מנזקי מזג האוויר, כמו למשל גשמים, אלומיניום עמיד בפני קורוזיה. אלומיניום הוא יחסית חזק ועמיד יותר גם מפני מעשי ונדליזם שלצערנו לעיתים תיבות דואר הן קורבן שלהם. ניתן לצבוע את התיבה במגוון צבעים וישנם מגוון עיצובים כך שתוכלו לעצב לעצמיכם תיבה נחמדה שתתאים לכניסה לבית. החיסרון שיש לשימוש באלומיניום בעיצוב תיבות דואר הוא שלעיתים קשה לתת מגע אישי עיצובי ע"י אלומיניום.

תיבות דואר לבתים מעץ – קצת נוסטלגיה

פעם רוב תיבות הדואר היו מעץ, כמו חלונות ועוד חפצים בבית, ובכל סגנון עיצוב קלאסי החומר השולט הוא עץ, אין מה לעשות לעץ יש מראה ישן וטוב. עיצוב תיבות דואר לבתים מעץ הוא קל ופשוט ואפילו ניתן לבנות לעצמיכם תיבה לבד. אם בחרתם בעיצוב בעץ תוכלו לעצב את התיבה באיזה צורה וצבע שתבחרו, להוסיף לה גם ציורים וגם קישוטים מגוונים, כמו למשל חיות או אנשים מעץ ועוד אין סוף רעיונות. תיבות מעץ גם ניתן למקם בכל מקום שתרצו, הן קלות לתליה או ניתנות בקלות להרכבה על עמוד בכניסה לבית. החיסרון לגדול של תיבות דואר מעץ הוא שהוא פחות עמיד בפני נזקי מזג האוויר ובכדי לשמור עליו צריך לתחזק אותו באופן קבוע ואינטנסיבי.

תיבות דואר לבתים בהתאמה אישית

באיזה חומר שלא תבחרו, בין אם באלומיניום הקונבנציונאלי או עץ או אפילו מתכת, כיום ניתן לעצב תיבות דואר לבתים בהתאמה אישית. אתם יכולים לבחור את החומר ממנו עשויה התיבה או להשתמש בכמה חומרים בעיצוב התיבה. ניתן גם לעצב תיבה שתשתלב עם דלת הכניסה לבית או דלת הכניסה לחצר ואפילו לקבוע את התיבה כחלק מהדלת עצמה. תוכלו לבחור לה צבע, צורה ותוספות ועיטורים שיתאימו לעיצוב הכולל של הכניסה לבית. ניתן לעצב לבד או בעזרת בעלי מקצוע, איזה תיבה דואר שאתם רוצים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!