מה אנחנו מציעים

סוגי תיבות דואר בישראל

תיבות דואר או תיבות מכתבים הינן תיבות הניצבות בפתחי בתים, ומיועדות לקבלתו של דואר נכנס עבור דיירי הבית. תיבות אלו קיימות בישראל במגוון סוגים לבתי מגורים, בתים פרטיים ובנייני משרדים.

תיבות דואר לבנייני מגורים

תיבות דואר של בנייני מגורים משותפים מוצעות כיום במגוון סוגים וסגנונות, המעניקים להן מראה אסטטי, מתקדם ובטוח. בדרך כלל עשויות התיבות מאלומיניום, שהינו חומר חזק ועמיד, עם אפשרות לתוספת של פלסטיק קשיח או זכוכית. על תיבות הדואר לבתי מגורים נמנות בין היתר תיבות שקועות בקיר, תיבות במעמד אופקי, במעמד כפול, תיבות דואר צפות עם זיגוג, תיבות על עמודים או תיבות בעלות חזות אומנותית המתאימה לסגנון כניסת הבניין.

תיבות דואר לבנייני משרדים

בנייני משרדים כוללים מחלקות, בתי עסק ומשרדים שונים הנדרשים לתיבות דואר רבות, ולכן מוצע עבורם מגוון גדול של מוצרים איכותיים. לרוב מדובר בתיבות דואר גדולות ועמוקות יותר בהשוואה לבנייני מגורים, מאחר שהן נדרשות להכיל כמות גדולה של דואר בגדלים שונים, כולל מכתבים, עיתונים, עלונים וחבילות. כמו כן, עקב השימוש התדיר בהן במשרדים, תיבות אלו עשויות מחומרים עמידים וחזקים, ומגיעות עם מנעול איכותי. עוד יש לציין כי בתיבות דואר למשרדים מושם דגש על חזות אסטטית ואחידה, ועל מיקומן באופן נוח לשימוש. בין סוגי תיבות הדואר למשרדים ניתן למצוא תיבות דואר לעיתונים, תיבות עמוקות במעמד שולחני, ותיבות חד או דו צדדיות.

תיבות דואר לבתים פרטיים

במרבית המקרים תיבות דואר לבנייני מגורים ולמשרדים נדרשות לחזות אחידה, והינן מוגבלות בגודלן ובאופן מיקומם. מאידך תיבות דואר לבתים פרטיים הינן בודדות וללא הגבלת שטח, ולכן מעניקות חופש ליצירתיות ומקוריות. ייצור תיבות דואר לבתים פרטיים עשוי להתבצע עם מגוון גדול של חומרי גלם, צורות ונפחים, כולל שילוב עם אינטרקום ואפשרות להתאימן באופן אישי לסגנון הבית ולטעמם של בעליו. כך לדוגמא, תיבת דואר לבית פרטי יכולה להיות עשויה מעץ, זכוכית או אלומיניום, ובצורות שונות כמו שובך, בית קטן, תיבה ממוסגרת, תיבה דו צדדית, או בסגנון של תיבות מכתבים מחו"ל. מלבד זאת, תיבת דואר לבית פרטי נדרשת להיות בטוחה וחזקה, בעלת נעילה איכותית, ועמידה בפני פגעי מזג האוויר.

ייצור תיבות דואר

חשוב לדעת כי קיימות בארץ מספר חברות איכותיות המתמחות בייצור של תיבות דואר, המיועדות למטרות שונות. החברות מספקות תיבות דואר איכותיות בעיצובים שונים, המותאמות במדויק לצרכי המזמין מבחינת צורתן, גודלן ואופן מיקומן.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת חשמלית לבניין

בעת ביקור בבניין חדש או בשכונת בניינים חדשה, לרוב אנו נעבור דרך דלת חשמלית לבניין. אין תחליף ליוקרה וליופי שדלת זו מעניקה לרושם הראשוני של

קרא עוד »
תיקון דלת כניסה לבניין

תיקון דלת כניסה לבניין דלתות כניסה לבניין משפיעות מבחינה עיצובית ומבחינה פסיכולוגית. לדלת הכניסה לבניין חשיבות רבה בניראות הלובי כולו והיא מייצגת את חזית הבניין

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!