מה אנחנו מציעים

כיצד בוחרים דלתות אוטומטיות?

הדלתות האוטומטיות נמצאות בכל מקום היום: בכניסה לבנייני משרדים, במוסדות ציבוריים, בקניונים, בחנויות ובבנייני מגורים. נוחות השימוש, תחושת הבטחון, והשמירה על הבידוד התרמי והאקוסטי בתוך הבניין הם רק חלק מרשימת היתרונות של דלתות אוטומטיות. אך היתרון הגדול של הדלתות מקשה על בחירת דלת אחת. בואו נראה כיצד עושים זאת נכון.

צעד ראשון

הרבה לפני שאתם הולכים לרכוש את הדלת, ובעצם הצעד הראשון בדרך לכך, הוא הגדרת הצרכים שלכם. אם אינכם יודעים דבר על תחום הדלתות האוטומטיות כדאי לגלוש מעט באינטרנט או להתקשר לחברה מומחית בתחום ולבדוק מהו ההיצע הקיים היום בתחום, מהם העיצובים הפופולאריים, מהם היתרונות והחסרונות של הדלתות האוטומטיות, האם יש מגבלות כלשהן על השימוש בדלתות אלה, וכל מידע נוסף שיש בו בכדי לסייע לכם להגדיר למה אתם זקוקים בדיוק.

חקר שוק

הצעד השני בדרך לרכישת הדלתות האוטומטיות שלכם הוא לערוך סקר שוק הנוגע למחירים ולשירות שמציעות החברות השונות. חשוב לא להתפתות למחירים זולים במיוחד שעשויים להצביע על איכות נמוכה של מוצר ושל עבודה, מה שעלול להסתיים בעוגמת נפש כשהדלתות החדשות יתקלקלו שוב ושוב, ובמקרים גרועים במיוחד אתם עלולים להיאלץ לשלם סכום נוסף לחברה אחרת שתספק לכם דלתות חדשות והתקנה ראויה. התרשמו ממקצועיות צוות החברה, ממידת ניסיונם, מאיכות השירות ומרמת האחריות שהחברה נותנת על הדלתות. אל תתביישו לבקש המלצות.

ייעוץ מקצועי

רגע לפני שאתם חותמים על החוזה עם החברה לאספקת דלתות אוטומטיות, כדאי שתתייעצו עם אנשי מקצוע בתחום האדריכלות והעיצוב, כדי לבחור בדלת המתאימה ביותר מבחינה עיצובית. אחריהם כדאי להתייעץ אם אנשי מקצוע בתחום הדלתות האוטומטיות, כדי לוודא שמה שהומלץ על ידי האדריכל או המעצב אכן אפשרי, וכדי לבצע התאמות טכניות נדרשות להמלצתו.

רכישה והתקנה

עכשיו, כשיש בידיכם את כל המידע הדרוש, אתם יכולים לבחור בחברה שמציעה לכם את הדלתות האוטומטיות הטובות ביותר עבורכם, בהתאמה לכל הפרטים שאתם יודעים. שימו לב שהחברה שולחת נציג מטעמה לקחת מידות עבור הדלת או שאתם מספיק מידות שנמדדו על ידי איש מקצוע. מדידה עצמית של הדלת, שאינה מבוצעת בצורה מקצועית עלולה להסתיים בגילוי מאוחר מדי כי הדלת קטנה מדי / גדולה מדי / ארוכה מדי / גבוהה מדי וכו'. בסוף ההתקנה דאגו לקבל את תעודת האחריות חתומה, ותתחילו להינות מהדלת החדשה שלכם.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת אוטומטית דו כנף

דלת הזזה אוטומטית דו כנפית היא דלת בעלת שתי כנפיים אשר נפתחות באותו הזמן לשני הצדדים. לכל כנף מוצמד ציר שקובע את כיוון הפתיחה. דלת

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!