מה אנחנו מציעים

דלת אוטומטית הרמטית

דלת אוטומטית הרמטית

דלתות אוטומטיות הרמטיות מתוכננות במיוחד לשימוש באזורים בהם היגיינה והשליטה על דליפת אוויר היא קריטית. דלתות המאפשרות סגירה הרמטית חזקה בין "חדרים נקיים" לבין הסביבה החיצונית באמצעות יכולת הסגירה ההרמטית של הפתח.

דלת הרמטית היא דלת הזזה חשמלית בעלת מנגנון אטימה המשלב יחידת הנעה אשר אוטמת בין הדלת לבין הרצפה ובין מסגרת הדלת ומספקת רמת בידוד ואטימה גבוהה במיוחד. הן נבנות על מערכת מסילות המבטיחה תנועה חלקה ושקטה הן בפתיחה של הדלת והן בסגירה שלה ללא קשר למשקל הדלת /לגודל שלה. לדלת מערכת איטום ומסילה ספציפית, הדוחפת את העלה לקיר. דלתות אלו נפוצות בעיקר בבתי חולים, מרפאות, מפעלי תרופות ,מעבדות מחקר, חדרים נקיים בתעשיית ההייטק וסביבות הקשורות למגזר הבריאות.

לדלת מערכת ייחודית המאפשרת אטימות בצורה מושלמת כאשר היא סגורה ומסייעת בהפחתת עלויות טיפול באוויר ובכך חוסכת באנרגיה ובהוצאות החימום והקירור של. הדלת מונעת כניסת רעשים מהסביבה אל תוך החלל ומבודדות אותו מבחינה אקוסטית. הדלתות שומרות על רמה גבוהה של ניקיון בכך שהן מקטינות את כניסת הלכלוך מבחוץ למינימום האפשרי.

אנו בחברת פאר אנפון מספקים ומתקינים דלתות אוטומטיות הרמטיות מחברת FACE ITALY אשר מאפשרות איכות ואמינות לאורך שנים.                          

אנו מעניקים מענה אישי ומקצועי מרגע הפנייה אלינו ועד לסיום התקנת הדלת ההרמטית. כל הדלתות אוטומטיות הן בעלות תקני בטיחות בינלאומיים מחמירים ובמסגרת אחריות מטעם היצרנים.                                                       

ניתן להתאים את מידות הדלת ההרמטית לפי בקשת הלקוח, כולל סוג ידית, חלונות תצפית בגודל מותאם, גימור חיצוני וצבע מיוחד.

לקוחות מספרים :)

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

דרכים נוספות ליצירת קשר

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות זכוכית

דלתות זכוכית – המכונות גם דלתות סיקוריות, הן דלתות מזכוכית מחוסמת, אשר מחוברות ישירות על הקיר, באמצעות פרזול וללא מסגרת אלומיניום. היתרון של דלתות אלה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!