מה אנחנו מציעים

דלתות כניסה אלומיניום – רק יתרונות

הקדמה הטכנולוגית המבורכת הביאה לפתח ביתנו מוצרים רבים ומשוכללים שאיש לא חלם עליהם לפני 100 שנה ויותר. האלומיניום הוא אחד החומרים שנכנסו לשימוש בעקבות המהפכה הטכנולוגית בתחילת המאה ה-20, והשימוש בו הופך נרחב יותר ויותר בשל תכונות של חוזק רב, קלות משקל, פשטות העיבוד והמחיר הזול. אחד השימושים הנפוצים הוא בבניית דלתות כניסה אלומיניום. מומחי הדלתות של חברת פאר אנפון מסבירים הכל על דלתות האלומיניום.

מאפייני דלתות כניסה אלומיניום

כאמור, האלומיניום הוא חומר בעל יתרונות רבים, ודלתות כניסה אלומיניום הן דלתות חזקות במיוחד, המאפשרות איטום מלא של הכניסה, כך שאין חדירה של רוחות, גשם או חרקים לבניין דרך חריצים שנשארים בין הדלת לקיר. האלומיניום מסייע לשמור על אקוסטיקה טובה יותר בתוך הבניין ומאפשר בידוד אקוסטי וטרמי טוב יותר, בייחוד כאשר האלומיניום משולב עם זכוכית איכותית, בין אם מדובר בכניסה לבניין או בבית חולים, לדוגמא. האלומיניום עמיד בפני חלודה ונזקים שונים, כך שהתחזוקה הנדרשת היא מינימלית, הבלאי אפסי, והדלת עמידה לאורך שנים ארוכות.

עיצוב ואסתטיקה של דלתות אלומיניום

בשל גמישותו הגדולה של האלומיניום והיכולת לעבד אותו בדרכים שונות ולצורות שונות, גם עיצוב הדלתות גמיש ומאפשר לייצר מגוון סגנונות ועיצובים, אשר אינם גורעים כהוא זה מחוזקה של הדלת ומעמידותו הגבוהה של האלומיניום. היום קיימת אפשרות לצבוע את האלומיניום בכל צבע וגוון שתעלו על דעתכם, כך שמי שאינו מעוניין בדלת בעלת מראה מתכתי או הייטקי דווקא, כפי שנותן צבעו הטבעי של האלומיניום, יכול להוסיף לעיצוב הדלת גם צבע, כרצונו.

לשפר את האיכות

האלומיניום לא רק נשמע כחומר המושלם לדלתות כניסה, אלא באמת כזה, כל עוד מקפידים לרכוש את הדלת מחברה אמינה, מוכרת ובעלת מוניטין בתחום, ומוודאים שגם ההתקנה נעשית בצורה מקצועית, על ידי מתקין מנוסה. דלתות כניסה אלומיניום שאינן מיוצרות כראוי יכולות להישבר, לדוגמא, אם החיבורים לא נעשים כראוי, או להינתק מהקיר אם לא הותקנו כראוי. אל תחסכו על איכות העבודה, היא מהווה חלק בלתי נפרד מאיכות הדלת ומהיכולת שלכם להינות ממנה לאורך זמן.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות הזזה אוטומטיות

אתם באים להיכנס לבניין שלכם או למשרד ובידיכם קניות/ ציוד/ מסמכים/ תיק או מטריה? טוב שהתקנתם דלתות הזזה אוטומטיות! על ידי מעבר לדלתות אוטומטיות הפכו

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!