מה אנחנו מציעים

איך בוחרים תיבת דואר לבית פרטי?

החומר ממנו עשויה תיבת הדואר

כיום מרבית התיבות שניתן למצוא עשויות מאלומיניום. חומר זה הוא קל לתחזוקה, הוא חזק ועמיד בפני קורוזיה כתוצאה מגשמים ולחות באוויר. ניתן לצבוע אותו במגוון צבעים, לבן, אפור, ברונזה, חום או מגוון צבעים לפי בחירה. למרות שמרבית התיבות הן בגודל ובצורה סטנדרטיים, ניתן לבנות תיבה בגודל ובצורה שונים בהתאם לבקשתכם. יתרון נוסף לתיבות דואר מאלומיניום הוא שהן עמידות מפני השחתה וונדליזם שלעיתים פוקדים אותנו. ישנם עוד מספר חומרים שניתן לבנות מהם תיבה כמו עץ ומתכת ובהם אפשרויות העיצוב גדול יותר אך הן לרוב פחות עמידות לפגעי מזג האוויר ויקרות יותר.

היכן למקם את תיבת הדואר

כשאתם בוחרים תיבת דואר לבית פרטי אתם גם יכולים לבחור היכן למקם או להתקין את התיבה בכניסה לבית. אפשרות אחת היא להתקין את תיבת הדואר בכניסה לבית עצמו, על דלת הכניסה או בצמוד אליה. היתרון בהתקנת התיבה במיקום זה הוא שאין צורך לצאת להביא את הדואר, הוא מגיע עד אליכם כך שבימי גשם אתם לא צריכים להירטב ולהרטיב את הדואר שלכם. אפשרות שנייה היא להתקין את התיבה בכניסה לחצר, על עמוד או על גדר החצר במידה ויש, היתרון הוא שבכך תמנעו ממחלקי הדואר להסתובב אצלכם בחצר במהלך היום. יתרון נוסף הוא שבמידה ובחרתם בתיבה מעוצבת כל מי שעובר ליד הבית רואה אותה.

האם לעצב תיבת דואר לבית פרטי בהתאמה אישית?

כיום אתם יכולים לבחור בין תיבת דואר סטנדרטית או בתיבת דואר לבית פרטי בהתאמה אישית או בעיצוב אישי. תיבות דואר סטנדרטיות קיימות בעיקר מאלומיניום, ומגיעות בגודל וצורה קבועים המתאימים לגודל מכתב רגיל. בתיבות דואר לבתים פרטיים אתם יכולים לבחור במספר צבעים שכולם עמידים בפני קורוזיה ושומרים על התיבה. במידה אותם רוצים ל'צאת מהשיגרה', אתם יכולים לבחור בתיבות בהתאמה אישית ולשנות את גודל התיבה, הצורה שלה וכמובן לבחור צבע שיתאים לכם יותר. לרוב אם בוחרים בתיבות סטנדרטיות גם המחירים שלהם סטנדרטיים ולרוב ניתן לקבל אותן יחסית מהם. כשבוחרים בתיבת דואר לבית פרטי בהתאמה אישית, הן עולות יותר ולוקח יותר זמן לבנות אותן ולכן סביר שתקבלו אותן במועד מאחור יותר.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!